Skip to main content

Beste,

 

Is het mogelijk om VoWifi & VoLTE te activeren op een mobiel nummer?

Het nummer staat in het “ticket” veld in mijn profiel.

Dit nummer is niet gelinked aan mijn klantennummer, want dit is een professioneel nummer.

Ik heb de vraag vorige week al eens gesteld via de chat, en men ging daar “een ticket voor openen”, maar ik denk dat er niet veel is uitgekomen.

 

Toestel wordt officieel ondersteund door Proximus

 

Alvast bedankt.

Bert

Bump....


FYI: Vandaag feestdag dus ga je ook geen reactie mogen verwachten van een Proximus forummedewerker, wel bellen naar de helpdesk 080022800 blijft mogelijk.


@Bert_048 Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. In principe dien je hierover contact op te nemen met de verantwoordelijke dienst of persoon bij jou in het bedrijf. Wij zijn hier namelijk niet op de hoogte over wat mogelijk is met enterprise tariefplannen via werkgevers. VoLTE heb ik alvast kunnen activeren. Ik krijg echter niet de mogelijkheid om VoWifi te activeren. Ik heb dit daarom doorgestuurd naar de mobile account manager binnen Proximus voor jouw bedrijf. Hij is echter afwezig tot en met 30/05. Groetjes, Antonella


@Bert_048 VoWifi staat nu ook actief. Groetjes, Antonella


Het werkt nu inderdaad!

Vriendelijk bedankt.


Reageer