Skip to main content

Voicemail of PhoneMail aan- of uitzetten, de beltijd verlengen of je berichtinstellingen (beantwoorden, terugbellen, nieuwe meldingen, enz.) aanpassen?

Volg onze stappen.

Ik probeerde de handleidingen te volgen maar slaagde er niet in mijn voicemail uit te zetten.

Dus stuurde ik Proximus een mail met de vraag voicemail te inactiveren op 17 juni . Buiten de ontvangstbevestiging geen reactie. Op 3 juli herhaalde ik mijn vraag en … geen reactie.

Toppunt is dat ik de voicemail zelf niet activeerde want met mijn betaalkaart heb ik welgeteld 15 sec om een bericht op de nemen.

Bij deze aub zet mijn voicemail terug uit 8

Bedankt


@wimmer Bij een betaalkaart zijn dit de mogelijkheden voor het aanpassen / deactiveren van je voicemail.

  • IVR (6000) Optie 4 - voor voicemail: optie 1
    • 1. hoe de voicemail beluisteren: verwijzing naar het gratis oproepnumer 1969 of 1230 (gsm) of 0475 15 1969 of 0475 15 1230 (ander toestel);
    • 2. hoe de voicemail instellen: verwijzing naar het gratis oproepnumer 1969 of 1230 (gsm);
    • 3. deactiveren of activeren van de voicemail: huidige status wordt gegeven + de optie om de voicemail te wijzigen (activeren of deactiveren) - De klant moet hiervoor in België zijn.
  • MyProximus - Mijn Diensten en Opties Beheren: voicemail
    • activeren of deactiveren
    • toegangscode wijzigen.
  • Klantendienst 
    • Als klant niet over bovenstaande mogelijkheden beschikt.
 

Reageer