Skip to main content

Kan iemand aub de voicemail van de gsm met pay&go van mijn ouders uitschakeken?

Ik probeerde alle mogelijke manieren: online, medewerker klantendienst, het nr. 6000 gebeld,... Niets lukt.

Mijn ouders zijn senioren en kunnen niet goed overweg met een gsm, laat staan snel gsm opnemen als die niet in de buurt ligt. Daarm wil ik dringend de voicemail (laten) uitschakelen.

Laat ons de reactie van Proximus medewerkers op dit publieke forum afwachten

Concreet werd op het Fr-forum de voice mail ook voor P&G door medewerkers uitgeschakeld

Bij de uitschakeling van de voice mail blijft de telefoon/GSM gewoon bellen (de doorschakelig is niet meer actief) 


Als het over pay and go gaat, zal het uitschakelen van de voicemail niets oplossen… de telefoon gaat 5 keer bellen en dan naar voicemail, of gewoon naar niets als voicemail is uitgezet.  Zonder voicemail gaat telefoon dus NIET LANGER BELLEN dan mét voicemail. Deze politiek hanteert Proximus om meer abonnementen aan te smeren.  Nu weet ik niet meer of andere providers langere beltijd  hanteren, maar ik dacht dat die toch langer belden met pay en go ( of prepaid kaartjes dus) Het is te lang geleden dat we nog bij mobistar waren (ondertussen orange geworden zeker)


@Connie Isebaert ik weet niet of dit nog altijd kan door naar het nummer ##61#  te bellen

maar via myproximus kun je die ook uitschakelen

→ Mijn producten | Proximus