Vraag

Voicemail deactiveren lukt niet. (Pay&Go+) Hulp gevraagd!!

  • 24 October 2021
  • 19 reacties
  • 140 Bekeken

Reputatie 1

Zou het mogelijk zijn om mijn voicemail uit te schakelen aub. Met de speciale codes of telefoon nummer lukt het niet, ook met de myproximus app krijg ik hem niet gedeactiveerd. Via forum zie ik dat dit enkel gaat vanuit Proximus zelf.

Ik koos speciaal voor Proximus wegens deze optie.. identificatie simkaart was ook al een heel gedoe vol foutmeldingen of pagina's die geblokkeerd waren..

Hopelijk snel een reactie..


19 reacties

er zijn er nog die dit probleem hebben , de Prox forummedewerkers kunnen je dan hiermee verder helpen morgen maandag, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 1

er zijn er nog die dit probleem hebben , de Prox forummedewerkers kunnen je dan hiermee verder helpen morgen maandag, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Bedankt voor je reactie, en vandaar mijn directe vraag naar proximus toe om dit te wijzigen. Had op het forum eerst al eens gezocht en gelezen dat dit enkel vanuit proximus zelf kan. Ik heb reeds mijn telefoonnummer in mn profiel gezet ☺️ maar zal vandaag geen respons meer krijgen denk ik 😅

Inderdaad nog niemand van het prox forumteam die je post opgepikt heeft, hopelijk iemand die toch nog reageert vandaag 

Reputatie 1

Inderdaad nog niemand van het prox forumteam die je post opgepikt heeft, hopelijk iemand die toch nog reageert vandaag 

Ik heb geduld, plus normaal krijg ik morgen mn 2de nummer.. zou op die ook moeten gebeuren dus misschien makkelijker als ik beide nr's heb 😅

Inderdaad twee vliegen in één slag :relaxed:

Reputatie 1

Inderdaad twee vliegen in één slag :relaxed:

Maar met een abonnement kan je dit wel zelf instellen zeker of is er daar geen verschil op?

hoe je dit doet vind je hier → Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

Dag @GnarleyQuinn ik heb dossier 49512858 opgemaakt, we doen het nodige! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@GnarleyQuinn  De voicemail van jouw pay&go nummer werd gedeactiveerd. Het is mogelijk dat je de gsm eens opnieuw moet opstarten.

Mocht het niet lukken om de voicemail van jouw ander nummer (abonnement) te deactiveren, vul deze dan even aan in jouw profielgegevens en laat ons iets weten.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

Dag @GnarleyQuinn ik heb dossier 49512858 opgemaakt, we doen het nodige! Groetjes, Heidi

Bedankt!

Reputatie 1

@GnarleyQuinn  De voicemail van jouw pay&go nummer werd gedeactiveerd. Het is mogelijk dat je de gsm eens opnieuw moet opstarten.

Mocht het niet lukken om de voicemail van jouw ander nummer (abonnement) te deactiveren, vul deze dan even aan in jouw profielgegevens en laat ons iets weten.

Groetjes,
Antonella

Super! Bedankt ☺️

Zal straks mijn 2de sim registreren en instellen, ik vul de nodige gegevens dan aan in mijn profiel. Alvast bedankt!

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@GnarleyQuinn  Geef zeker een seintje als je onze hulp hier nog verder bij nodig hebt. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@GnarleyQuinn  Geef zeker een seintje als je onze hulp hier nog verder bij nodig hebt. Groetjes, Antonella

Ik heb mijn 2de pay en go sim geregistreerd vandaag, zou het mogelijk zijn om bij dat nummer ook de voicemail uit te schakelen? Ik voeg het betreffende nummer toe op mijn forumprofiel. Ik moet wel nog een account aanmaken, maar de pagina blijft maar laden als ik alle gegevens heb ingevuld.. Is er al de mogelijkheid om een 2de nummer aan je bestaande peoximus pay en go account toe te voegen?

 

Alvast bedankt voor het uitschakelen van de voicemail!

Groetjes

In verband met 2de P&G, is er nog geen mogelijkheid om een tweede pay & go kaart toe te voegen, via myproximus kun je wel overschakelen van het ene account naar het andere met de verschillende logins van je verschillende accounts.

Reputatie 1

In verband met 2de P&G, is er nog geen mogelijkheid om een tweede pay & go kaart toe te voegen, via myproximus kun je wel overschakelen van het ene account naar het andere met de verschillende logins van je verschillende accounts.

Ok bedankt voor de info ☺️

Reputatie 7
Badge +3

@GnarleyQuinn De voicemail van jouw 2de pay&go nummer werd ook gedeactiveerd. Het is mogelijk dat je de gsm eens opnieuw moet opstarten. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@GnarleyQuinn De voicemail van jouw 2de pay&go nummer werd ook gedeactiveerd. Het is mogelijk dat je de gsm eens opnieuw moet opstarten. Groetjes, Antonella

Super, heel erg bedankt! 

Juist nog 1 vraagje, ik gebruik deze nummers voor gps trackers op onze verhuur producten, maar ik krijg vaak geen contact met de simkaart van mijn 1ste nummer, ligt dit aan het netwerk (bv gps staat binnen) of eerder aan het doorschakelen van (vij geen gehoor, bezet of geen verbinding)?

Als ik bel naar het nummer krijg ik de ene keer wel een kiestoon, maar meestal is het meteen 'welkom bij het proximusmenu, het nummer dat u gekozen heeft ... '

Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@GnarleyQuinn  Ik heb een aanpassing gedaan op het 1ste nummer om deze technisch identiek te maken aan het 2de qua instellingen. Start je even opnieuw op om nog eens te testen? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@GnarleyQuinn  Ik heb een aanpassing gedaan op het 1ste nummer om deze technisch identiek te maken aan het 2de qua instellingen. Start je even opnieuw op om nog eens te testen? Groetjes, Antonella

Ok bedankt. Ik zal ze in het weekend eens herstarten 👌

Groetjes

Reageer