Verificicatie pay&go

  • 1 February 2023
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Beste

Ik probeer sinds gisteren mijn verificatie in orde te brengen van mijn pay&go sim-kaart. Dit was eerst een sim-kaart voor een abonnement van mijn werkgever, maar ben sinds kort zelfstandige en wou dus overschakelen naar een eigen abonnement. Hiervoor werd mijn sim-kaart eerst omgezet naar een prepaid kaart, waarvoor ik nu verplicht ben mijn identiteit te verifiëren. Bij de verificatie loop ik steeds vast en vind dus zelf geen oplossing. Langsgaan bij een proximus winkel is voor mij momenteel geen oplossing door een zeer volle agenda. Ik las reeds dat dit probleem zich bij andere klanten al meer dan een jaar voordoet en het is te betreuren dat hier nog geen oplossing voor gevonden is. Hopelijk kan ik via deze weg geholpen worden.


4 reacties

@Stef VL TIP:   Noteer alvast ten behoeve van de PX forummedewerkers in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv het betrokken gsmnr. waar het hier over gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Stef VL Kan u het gsmnummer en simkaartnummer vermelden in uw profile.Dan laat ik het verder nakijken voor u.Groetjes,Joel

@Stef VL Kan u het gsmnummer en simkaartnummer vermelden in uw profile.Dan laat ik het verder nakijken voor u.Groetjes,Joel

Zou in orde moeten zijn nu 

Reputatie 7
Badge +3

@Stef VL Ik heb dossiser 52036125 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakjken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer