Binnenkort vertrek ik voor een week naar Zwitserland. Hoe zit dat met de kosten voor bv. internet verkeer via mobiele data ? Is het correct dat ik om bv. te surfen 14,52 euro/MB betaal. Wat valt dan onder die Daily Roaming Pass ?
Binnenkort vertrek ik voor een week naar Zwitserland. Hoe zit dat met de kosten voor bv. internet verkeer via mobiele data ? Is het correct dat ik om bv. te surfen 14,52 euro/MB betaal. Wat valt dan onder die Daily Roaming Pass ?
FYI
Proximus medewerkers (moderatoren) zijn normaal pas vanaf morgen terug aanwezig op dit publieke forum
Gebruik je mobiele abonnement buiten de Europese Unie en betaal een vaste prijs per dag: de Daily Roaming Pass. Dit wordt automatisch geactiveerd als je:
De Daily Roaming Pass is 24 uur geldig en kost € 5,95 /dag of € 11,95 /dag afhankelijk van het bezochte land.
=
voor bellen en/of sms/mms/data & Zwitserland geldt een kost 5.95 euro/dag (en worden daarnaast de tarieven/volumes van toepassing voor Belgiê/EU in uw mobiel abo toegepast)
Wat betaal ik om te surfen met die Daily Roaming Pass ? Enkel die 5,95 per dag ?
5,95 euro per dag plus de kosten van toepassing voor internetverkeer in België/EU conform uw mobiel abo bv.
Proximus Unlimited 5G Premium
Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus
= 5.95 euro/dag + 0,0021 euro/MB vanaf meer dan de limiet van 62 GB/maand
TBI:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.