Vraag

Verblijf in Zwitserland

  • 22 August 2022
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Binnenkort vertrek ik voor een week naar Zwitserland. Hoe zit dat met de kosten voor bv. internet verkeer via mobiele data ?  Is het correct dat ik om bv. te surfen 14,52 euro/MB betaal. Wat valt dan onder die Daily Roaming Pass ?

 

  •  

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn normaal pas vanaf morgen terug aanwezig op dit publieke forum

 

Daily Roaming Pass | Proximus

Gebruik je mobiele abonnement buiten de Europese Unie en betaal een vaste prijs per dag: de Daily Roaming Pass. Dit wordt automatisch geactiveerd als je:

  • belt of meer dan 2 sms’en/mms’en verstuurt naar België of het bezochte land
  • een oproep ontvangt uit om het even welk land
  • je data gebruikt in het bezochte land

De Daily Roaming Pass is 24 uur geldig en kost € 5,95 /dag of € 11,95 /dag afhankelijk van het bezochte land.

=

voor bellen en/of sms/mms/data & Zwitserland geldt een kost 5.95 euro/dag (en worden daarnaast de tarieven/volumes van toepassing voor Belgiê/EU in uw mobiel abo toegepast) 

 

 

Wat betaal ik om te surfen met die Daily Roaming Pass ? Enkel die 5,95 per dag ?

Reputatie 7
Badge +4

5,95 euro per dag plus de kosten van toepassing voor internetverkeer in België/EU conform  uw mobiel abo bv.

Proximus Unlimited 5G Premium 

Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus

  • Onbeperkte data:
    In België: 300 GB/maand om te surfen op onze 4G- en 5G-netwerken tot 1 Gbps. Boven 300 GB, blijft het surfen onbeperkt, maar met verminderde snelheid (max 512 Kbps).
    In de rest van de Europese Unie: 62 GB/maand ; daarboven blijft het surfen aan maximale snelheid voor € 0,0021/MB.

= 5.95 euro/dag + 0,0021 euro/MB vanaf meer dan de limiet van 62 GB/maand

TBI: 

 

Reageer