Binnenkort vertrek ik voor een week naar Zwitserland. Hoe zit dat met de kosten voor bv. internet verkeer via mobiele data ? Is het correct dat ik om bv. te surfen 14,52 euro/MB betaal. Wat valt dan onder die Daily Roaming Pass ?
Binnenkort vertrek ik voor een week naar Zwitserland. Hoe zit dat met de kosten voor bv. internet verkeer via mobiele data ? Is het correct dat ik om bv. te surfen 14,52 euro/MB betaal. Wat valt dan onder die Daily Roaming Pass ?
5,95 euro per dag plus de kosten van toepassing voor internetverkeer in België/EU conform uw mobiel abo bv.
Proximus Unlimited 5G Premium
Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus
= 5.95 euro/dag + 0,0021 euro/MB vanaf meer dan de limiet van 62 GB/maand
FYI
Proximus medewerkers (moderatoren) zijn normaal pas vanaf morgen terug aanwezig op dit publieke forum
Gebruik je mobiele abonnement buiten de Europese Unie en betaal een vaste prijs per dag: de Daily Roaming Pass. Dit wordt automatisch geactiveerd als je:
De Daily Roaming Pass is 24 uur geldig en kost € 5,95 /dag of € 11,95 /dag afhankelijk van het bezochte land.
=
voor bellen en/of sms/mms/data & Zwitserland geldt een kost 5.95 euro/dag (en worden daarnaast de tarieven/volumes van toepassing voor Belgiê/EU in uw mobiel abo toegepast)
Wat betaal ik om te surfen met die Daily Roaming Pass ? Enkel die 5,95 per dag ?
TBI:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.