Vraag

Update voor E-sim ondersteuning voor (Apple) Smart watches

  • 25 December 2023
  • 15 reacties
  • 3385 Bekeken

Beste,

Zou U ons een laatste update kunnen geven over de E-sim ondersteuning voor (Apple) Smart watches.

Ben namelijk aan het overwegen om van provider te veranderen, zeker als er nog geen datum bekend is.

 


15 reacties

Ter info: Dit is het laatste recentste bericht van PX moderator hieromtrent 

→ ondersteuning E-sim apple watch cellular | Proximus Forum

Reputatie 2
Badge

@Simpson133 

Beter naar Telenet gaan die ondersteunen dit wel maar ook niet geheel zonder problemen op dit moment;


Ik heb dezelfde vraag, als proximus dit blijft uitstellen dan schakel ik ook over op een andere provider...

Reputatie 7
Badge +3

@alxzndr 

Op dit moment hebben we hier nog geen concrete info. over ontvangen. 

Indien we hier verder ingelicht over worden dan laat ik dit sowieso weten.

 

Geert

Reputatie 1

Proximus blijft dit maar uitstellen!Van 2022 —> 2023 en nu 2024. Wat gaat het worden…2025?

Reputatie 3
Badge

ALS het komt, heb ik zo een voorgevoel dat het tezamen zal komen met het nieuwe Apple Watch-model van 2024, was in de herfst….

Aangezien Telenet nu ook e-sim gaat aanbieden voor smartphones zal dit volgens mij zeker niet lang meer duren want de concurrentie mag niet te groot worden ;-)) 

Reputatie 1

We zijn ondertussen 2024 en nog steeds geen e sim….OP WAT WACHTEN ZE BIJ PROXIMUS???

Het afgrijselijke geknoei van Proximus in dit dossier is de reden dat ik naar Telenet ben overgeschakeld. Maar ook bij Telenet geen ondersteuning voor roaming en geen ondersteuning om een Apple Watch van een familielid te beheren - zoals gewoonlijk hinken we in België op technologisch vlak ver achterop

Reputatie 1

Inderdaad de esim voor de applewatch laat op zich wachten bij proximus.

Heb al 30 jaar een abonnement bij proximus maar nu overweeg ik toch om van provider te veranderen om Esim te kunnen gebruiken op mijn Applewatch.

Ik denk dat ze al 2 jaar de tijd hebben gehad om dit mogelijk te maken !!!!!!!!!!!!

Reputatie 1

Nog steeds geen update???

Reputatie 5
Badge +2

@KamelJ Nog steeds geen update inderdaad. Vanaf we deze hebben delen we die.

Best wel grappig hoeveel Proximus (en de meeste andere providers) achter staan op vrijwel alle andere landen… 

ik heb al de mogelijkheid om een Esim te gebruiken sinds dat de apple watch series 3 uit is gekomen in 2017… 

proximus blijft het beste mobiele netwerk in Belgie, spijtig genoeg blijft het ‘kiezen tussen de pest en de cholera’.

Reputatie 1

@KamelJ Nog steeds geen update inderdaad. Vanaf we deze hebben delen we die.

Is Proximus nog van plan dit aan te bieden?Is echt wel een schande…het wordt telkens opgeschoven.Hoe lang is LTE al beschikbaar op smartwatches?En Proximus blijft dit maar uitstellen.Indien dit tegen de zomer er nog steeds niet is stap ik na al die jaren over 

Waanzin dat dit nog niet ondersteund is bij Proximus…

Reageer