Zoals velen heb ik alle forum afgeschuimd. In eerste instantie heb ik zelf geprobeerd de voicemail op de kaart van mijn moeder uit te schakelen. Dit zou (op een ulta omslachtige manier) moeten gaan als je een account aanmaakt. Dit heb ik gedaan. En bij de voicemail aangeduid dat dit nee moest zijn. Er gaat dan een wieltje draaien (alsof er iets blijft hangen) op de plaats van de schuifschakelaar ja/nee. Tegelijkertijd komt er een melding dat dit enkele duren kan duren, dus je wacht geduldig af. Na enkele uren geprobeerd en ik kom natuurlijk nog op de voicemail van mijn moeder uit. Dezelde dag heb ik het nog 2 x geprobeerd, tevergeefs.
We hebben gebeld naar de klantendienst. Tevergeefs.
Mijn zus is zelf naar de proximuswinkel geweest (waar ze zeiden dat ze de voicemail uitgezet hadden.)
Niet gelukt.
Via de klachtendienst online geprobeerd => niet gelukt, want dit wordt beantwoord door een automaat die de vraag NIET begrijpt, zelfs na 5 x opnieuw formuleren en je wordt niet zoals op normale klachtendiensten doorgeschakeld naar een medewerker.
Dit hele gebeuren heeft ons ondertussen al uren nuttige tijd gekost en veel ergernis.
De pay & go kaart is bedoeld voor bereikbaarheid van mijn moeder van 81 jaar. Ze kan echter de telefoon niet opnemen binnen de korte tijd voor het antwoordapparaat.
Ik vind het ronduit een schande, dat deze oplossingen duidelijk opzettelijk worden geblokkeerd.
Ik hoop dat we alsnog een oplossing krijgen. Anders zorgen we voor een overstap naar een andere provider en ga ik als dit beter meevalt ook de diensten voor het bedrijf overschakelen naar deze provider.