Skip to main content

Beste

Bij afwezigheid heb ik op mijn toestel twist 454 een bericht geplaatst "niet bereikbaar" dat door de oproeper wordt gehoord en dan na de pieptoon een bericht kan inspreken. Ik zou dat bericht "niet bereikbaar" willen verwijderen en vervangen door een nieuw bericht. Ik vind geen uitleg hierover in de handleiding. Kunt u mij helpen. Alvast bedankt.

ter info: in afwachting dat er straks iemand langs komt die u meer uitleg zal geven, vind ik op de proximus site deze handleiding:

https://www.proximus.be/dam/jcr:97b05e67-8681-46f5-8043-0d792faa4055/cdn/sites/support/documents/cordless_phone_manual/nl/cordless-twist-454~2015-11-06-11-28-13~cache.pdf

bvb: pag 2 / pag 22 (om in en uit te schakelen)

maar kijk ook met voicemail > uitleg klik hier 

 


 

Voor zover ik kan zien heeft dit toestel Twist 454 geen eigen antwoordapparaat maar maakt het gebruik van de Proximus voice mail dewelke via 1969 bereikbaar en instlabaar is, dus in principe dient u onderstaande werkwijze te volgen

1696 - optie 3- 1 persoonlijke begroeting wijzigen

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaql_voicemail_config/bedrijven-en-overheden/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/uw-voicemail-instellen.html

 

Succes


Oprecht dank voor uw antwoorden.

Intussen opgelost voice mail 1969 te bellen en wijzigen van instellingen te toetsen

Vriendelijke groet

Jony


Wel een nieuwe vraag over twist 454. Om de instellingen te wijzigen op mijn toestel moet ik mijn pincode ingeven. De pincode waarover ik beschik wordt niet aanvaard. Hoe kan ik het oplossen? Terug een code instellen? Alvast bedankt

Jony


heb je die zelf veranderd want normaal is die 0000 (viermaal nul)

zie anders pag. 23 in de handleiding > klik hier 


@Martin ik vermoed dat uw link verkeerd is

 

p.23 handleiding 

https://www.proximus.be/dam/jcr:97b05e67-8681-46f5-8043-0d792faa4055/cdn/sites/support/documents/cordless_phone_manual/nl/cordless-twist-454~2015-11-06-11-28-13~cache.pdf

 

opgelet als u uw pincode niet meer kent, dient u een reset door te voeren = alle instellingen van nul herbeginnen


Bedankt. Nu de raad ontvangen klantenservice te contacteren omdat mijn voice mail geblokkeerd is na vruchteloze pogingen. Ik vermoed dat u niet kunnen deblokkeren en ik zal tot maandag moeten wachten

Oprecht dank


Nee, maar misschien kan 0800 22800 u ook vandaag nog helpen (indien nodig)


inderdaad had de verkeerde gekopieerd maar de eerste post die ik geplaatst heb stond die daar al correct

https://www.proximus.be/dam/jcr:97b05e67-8681-46f5-8043-0d792faa4055/cdn/sites/support/documents/cordless_phone_manual/nl/cordless-twist-454~2015-11-06-11-28-13~cache.pdf


Nogmaals oprecht dank. 0800 22800 was niet meer mogelijk.Vanavond geen tijd meer kunnen besteden aan het probleem. Kan zonder probleem tot maandag wachten. Zal u op de hoogte houden.


Je kunt in ieder geval morgen ook nog bellen naar 0800 22 800 maar mss best dat je wacht tot maandag, uiteraard aan u de keuze.


Oprecht dank Martin voor je vriendelijke raad en begeleiding.

Nu juist telefonisch 080022800 contact genomen en zowel pincode als toegang tot voicemail zijn hersteld. Heel tevreden over de klantenservice van Proximus.

Vriendelijke groet

Jony


Graag gedaan en blij te horen dat het allemaal opgelost is nu.

Nog een aangename zondag verder,

Martin.


Reageer