ter info: in afwachting dat er straks iemand langs komt die u meer uitleg zal geven, vind ik op de proximus site deze handleiding:
> https://www.proximus.be/dam/jcr:97b05e67-8681-46f5-8043-0d792faa4055/cdn/sites/support/documents/cordless_phone_manual/nl/cordless-twist-454~2015-11-06-11-28-13~cache.pdf
bvb: pag 2 / pag 22 (om in en uit te schakelen)
maar kijk ook met voicemail > uitleg klik hier
Voor zover ik kan zien heeft dit toestel Twist 454 geen eigen antwoordapparaat maar maakt het gebruik van de Proximus voice mail dewelke via 1969 bereikbaar en instlabaar is, dus in principe dient u onderstaande werkwijze te volgen
1696 - optie 3- 1 persoonlijke begroeting wijzigen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaql_voicemail_config/bedrijven-en-overheden/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/uw-voicemail-instellen.html
Succes
Oprecht dank voor uw antwoorden.
Intussen opgelost voice mail 1969 te bellen en wijzigen van instellingen te toetsen
Vriendelijke groet
Jony
Wel een nieuwe vraag over twist 454. Om de instellingen te wijzigen op mijn toestel moet ik mijn pincode ingeven. De pincode waarover ik beschik wordt niet aanvaard. Hoe kan ik het oplossen? Terug een code instellen? Alvast bedankt
Jony
heb je die zelf veranderd want normaal is die 0000 (viermaal nul)
zie anders pag. 23 in de handleiding > klik hier
@Martin ik vermoed dat uw link verkeerd is
p.23 handleiding
https://www.proximus.be/dam/jcr:97b05e67-8681-46f5-8043-0d792faa4055/cdn/sites/support/documents/cordless_phone_manual/nl/cordless-twist-454~2015-11-06-11-28-13~cache.pdf
opgelet als u uw pincode niet meer kent, dient u een reset door te voeren = alle instellingen van nul herbeginnen
Bedankt. Nu de raad ontvangen klantenservice te contacteren omdat mijn voice mail geblokkeerd is na vruchteloze pogingen. Ik vermoed dat u niet kunnen deblokkeren en ik zal tot maandag moeten wachten
Oprecht dank
Nee, maar misschien kan 0800 22800 u ook vandaag nog helpen (indien nodig)
Nogmaals oprecht dank. 0800 22800 was niet meer mogelijk.Vanavond geen tijd meer kunnen besteden aan het probleem. Kan zonder probleem tot maandag wachten. Zal u op de hoogte houden.
Je kunt in ieder geval morgen ook nog bellen naar 0800 22 800 maar mss best dat je wacht tot maandag, uiteraard aan u de keuze.
Oprecht dank Martin voor je vriendelijke raad en begeleiding.
Nu juist telefonisch 080022800 contact genomen en zowel pincode als toegang tot voicemail zijn hersteld. Heel tevreden over de klantenservice van Proximus.
Vriendelijke groet
Jony
Graag gedaan en blij te horen dat het allemaal opgelost is nu.
Nog een aangename zondag verder,
Martin.