Beste,
Gisteren 4 juli rond 15.40 uur ging ik naar de shop om een gsm-nummer (prepaid Pay & Go) toe te voegen in mijn pack Flex met een abonnement en nummerbehoud waarbij ook de simkaart (vanwege een smartphone) werd vervangen. Men vertelde dat dit tot 4 uur kon duren.
Via My Proximus zag ik na 1 uur vannacht dat het abonnement bij de producten kwam tussen te staan en dat de bestelling is afgerond. Helaas is de nieuwe kaart (met nummerbehoud) en het abonnement nog niet actief in de praktijk. De oude simkaart staat nog wel actief en geeft “Proximus Pay & Go” aan (netwerk is dus nog niet uitgevallen hierop).
Kan dit nagekeken worden en afgerond worden zodat ik gebruik kan maken van het abonnement (met nummerbehoud) op de nieuwe simkaart? Alle gegevens staan ook in het order (andere aanpassingen die in het order staan zijn al in orde).
Daarnaast betaal ik al sinds 4 juli voor het gsm-abonnement dat ik nog niet heb kunnen gebruiken. Kan die dag ook gecrediteerd worden?
Alvast bedankt om dit na te kijken en hoop dat dit in orde komt.