Skip to main content

Ik heb vandaag een SMS van het nummer 8999 ontvangen waar er op stond dat ik zonet met de Proximus-klantendienst gesproken heb en dat een medewerker mijn aanvraag in handen zou nemen. De SMS bevat ook een link https://proximus.link/(willekeurigeletters). Ik heb daar per accident opgeduwd en de Proximus app is open gegaan en en toonde mij mijn aanvragen en “Opvolging”. Ik zag daar wel geen nieuwe aanvragen staan. Ik vroeg me dus af waarom ik die SMS ontvangen heb (ik heb vandaag Proximus trouwens niet gecontacteerd) en of die link effectief van proximus komt of het hier over phishing zou gaan? 

Dag @ln0 dossier 52825313 is in behandeling genomen. De dossierbeheerder kan je via die link op de hoogte houden. Dit is dus ook een extra mogelijkheid om onze diensten te contacteren. Mvg, Heidi


Ik heb vandaag ook een bericht gekregen via sms 8999.  https://proximus.link/HYrYcXHHBJP4 als ik hierop klik krijg ik het antwoord: www.proximus.be kan dit verzoek niet verwerken.  Gelijkaardige sms heb ik reeds voordien gehad maar deze openden ook niet.  Wat is het probleem?


@bertp454 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Heeft u misschien een klacht ingediend of bepaalde

info gevraagd..Groetjes,Joel


Klantgegevens geüpdatet.  

Ik heb een probleem met mijn TV en er zijn een aantal interventies gebeurd.  Misschien dat ik naar aanleiding hiervan het volgende bericht kreeg.  Dag Lambert, ziezo!  We hebben voor jou een oplossing uitgewerkt.  Dan volgt de link die ik hierboven heb geschreven.  Dan volgt: Ben je tevreden met ons voorstel?  Vergeet dan niet om het goed te keuren!  Je Proximus team.

Maar dan stopt alles, link opent niet en zie mijn post hierboven.


Reageer