Skip to main content

Sinds een 4tal weken ondervinden we hinder binnen met de ontvangst op onze gsm, meestal 1 streepje, met wat geluk 2 streepjes. Wij horen meestal de mensen aan de andere kant van de lijn maar zij horen ons niet. In de tuin is het een beetje beter op sommige ogenblikken. 
We wonen in 1750 Lennik. Al een paar keren gsm heropgestart maar maakt geen verschil. 
wat moeten we doen?

Goeiemiddag

Werkte dit vroeger altijd probleemloos of is dit altijd al een mindere ontvangst geweest. 

Kan het klantennummer even aan het profiel worden toegevoegd? Dan kan ik dit laten nakijken.


Nodige gedaan. Af en toe hadden we problemen maar nu is het constant en gezien we geen vaste lijn meer hebben is dit problematisch. Ook mijn echtgenoot heeft dezelfde problemen


Ter info: zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die je nodig acht en niet in de andere velden past.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen, (dat zal pas morgen zijn). 


@jaklien 

We hebben een dossier opgemaakt en doorgestuurd. 

De antenne die zorgt voor de dekking zal nagekeken worden.

 

Groeten

Geert


Reageer