Ik heb enkele dagen geleden een nieuw combo pack afgesloten in de proximus winkel. Dit gaat om 2X gsm, tv en internet. Ik heb direct een simkaart gekregen die normaal binnen enkele uren geactiveerd ging worden. We zijn ondertussen al 4 dagen verder en mijn sim kaart is nog altijd niet geregistreerd. Ik heb al meerdere gelijkaardige topics bekeken en heb mijn gsm ondertussen al meerdere keren opnieuw opgestart om te zien of dit het probleem zou oplossen.
Ik ben gisteren al terug gegaan naar de winkel om te zien of ze mij daar konden helpen. Er werd mij dan gezegd dat alles in orde leek en dat ik nog even moet wachten, maar nu begint het echt lang te worden.
Ik ben zelfstandige dus 4 dagen onbereikbaar zijn is verschrikkelijk. Is er iets dat ik kan doen om ervoor te zorgen dat dit sneller verloopt?
Ook als ik inlog in myproximus kan ik mijn abonnement nergens terug vinden.
Mvg,
Tibo Belpaire