Vraag

SIM-kaart identificeren

  • 12 September 2021
  • 6 reacties
  • 798 Bekeken

Beste

Ik probeer reeds sinds gisteren mijn SIM-kaart te identificeren: ik had een abonnement van mijn werkgever en verander nu van werkgever, dus dien mijn SIM te identificeren en tijdelijk een pay & go abonnement te nemen.

Alles werkt tot de bevestiging moet volgen en dan krijg ik telkens als melding dat de gegevens niet opgeslagen zijn door een technische fout.

Wat kan ik doen?

Dank

 


6 reacties

Lukt het ook niet door je Pay&Go nummer en Simkaartnummer in te vullen dat je wil identificeren
Proximus- Prepaid identification | Proximus
Algemen Info Identificeren: Identificatie van je prepaidkaart | Proximus
 
Deze problemen vallen wel nog voor bv o.a.  →  Vorige werkgever wil abonnement overzetten naar pay&go zonder succes. | Proximus Forum

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen, wel de helpdesk is dan bereikbaar op gratis nummer 0800 22 800.
 

Dankuwel. Het is net bij de identificatie dat ik als melding krijg dat er een technische storing is.

Gisteren geraakte ik niet binnen bij de helpdesk, hopelijk vandaag wel…

Reputatie 7
Badge +4

@Marijke54  is dit ondertussen voor je in orde gekomen ?
zoniet, kan je dan even het nr toevoegen waarover het gaat aan je profile samen met het simkaartnr ?

privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.

Dank voor de opvolging en hulp. Het probleem is nog steeds niet opgelost, maar ik merk nu dat de foutmelding gewijzigd is als ik wil identificeren: gelieve een geldig pay & go kaartnummer in te geven… 

Ben vandaag ook naar een Proximusshop geweest en die gingen het intern doorgeven…

Echt bijzonder vervelend want niemand kan mij telefonisch bereiken…

 

 

Beste

Probleem is sinds deze morgen eindelijk opgelost. Bedankt voor alle hulp!

Reageer