Beantwoord

Signaal 2de oproeper Gsm

  • 31 May 2023
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

Hallo forumleden, ik ben hier nieuw en start meteen een nieuw topic.

Het betreft het signaal 2de oproeper (of wisselgesprek) dat niet blijkt te werken. Een goeie maand geleden werkte dit wel.

Reeds de bekende codes gebruikt *#43# ter verificatie, alsook het inschakelen ervan met *43#, toch werkt het niet. De persoon als 2de beller hoort slechts een bezet toon. Op het gsm scherm is niks te zien wat duidt op een 2de binnenkomende oproep.

Optie wisselgesprek aan zetten via het oproep menu is juist ingesteld.

Ik las op een oud topic van 5 jaar geleden om ProxiComfort via MyProximus in te schakelen, maar kan dit nergens vinden.

Klantendienst opgebeld en zij kunnen mij niet helpen, ook ben ik naar een Proximus winkel geweest hier in ‘t centrum, maar ook daar konden ze mij niet verder helpen.

Ben beetje ten einde raad ...

icon

Beste antwoord door Luc.M 1 June 2023, 15:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus moderatoren zijn vanaf morgen terug aanwezig op dit publieke forum, zij zullen u hieromtrent wel verder kunnen helpen indien zij u kunnen identificeren via uw forum login profiel 

 

Inderdaad deze functie is (spijtig genoeg) niet meer terug te vinden en te activeren via MyProximus

Optimaliseer je gsm-abonnement met onze opties | Proximus

→ @ Proximus betrokken website best laten aanpassen (of beter nog MyProximus zelf)

 

Reputatie 7
Badge +3

@YaMarc  Dag, al deze optie’s staan actief en zouden moeten werken?

Luc,

Ik weet niet wat of hoe , dit werd in de loop van de dag telefonisch geregeld en ‘t is in orde gekomen. NB ‘t was mijn vrouw haar telefoon, ze is terug blij dat ‘t werkt.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@YaMarc Je kan tijdelijk het 2de oproepsignaal uitschakelen door op # 43 # te drukken en verzenden via via de beltoets op je toestel. je krijgt dan deze melding:

 

 Om de dienst opnieuw te activeren, toets je * 43 # in op je toestel en verzenden via de beltoets.

Je krijgt dan deze melding:


Mogelijkheden als u een 2de oproep hoort

De tweede oproep negeren

Uw correspondent zal naar de voicemail worden doorgeschakeld.

De eerste oproep beëindigen en naar de tweede gaan

Druk op 1 en dan op Verzenden

De eerste oproep in wacht plaatsen en de tweede aannemen

Druk op 2 en dan op Verzenden

Een oproep in wacht plaatsen en zelf een tweede oproep starten

Druk op 2 en dan op Verzenden