Skip to main content
Beantwoord

SAMSUNG S20 NOTE 5G


MADI
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 171 reacties

Goede middag

 

Sinds de laatste software  up date  van mijn Samsung S20 NOTE 5G kan ik men toestel niet meer afsluiten, of niet herstarten

Iemand een oplossing  hier voor.

 

Dank u.

Beste antwoord door Daniel_0139

@MADI ,

Ook niet via de “schakelaar” dewelke je te zien krijgt al de statusbalk volledig “opentrekt” (aan de bovenkant van het scherm naar beneden swipen , en dan nog eens naar beneden swipen) ?

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

5 reacties

Martin
  • 32667 reacties
  • 26 januari 2021

heb je al bij samsung zelf ten rade geweest, support of forum ….


MADI
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 171 reacties
  • 29 januari 2021

neen, ik ben het grondig beu, zo een duur toestel en   niemand  weet raad

je moet normaal  de volume knop omlaag drukken en ander toets aan de zijkant indrukken maar dat doet hij niet , gewoon de accu laten leeg lopen  , en opladen

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 1 februari 2021

@MADI Je kan hiervoor best ten rade gaan bij Samsung zelf of in de winkel waar u het toestel kocht. Dit heeft te maken met het toestel zelf, en niet met het abonnement dat Proximus verzorgt. 


Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 35 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2021

@MADI ,

Ook niet via de “schakelaar” dewelke je te zien krijgt al de statusbalk volledig “opentrekt” (aan de bovenkant van het scherm naar beneden swipen , en dan nog eens naar beneden swipen) ?

 


MADI
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 171 reacties
  • 5 maart 2021
MADI schreef:

Goede middag

 

Sinds de laatste software  up date  van mijn Samsung S20 NOTE 5G kan ik men toestel niet meer afsluiten, of niet herstarten

Iemand een oplossing  hier voor.

 

Dank u.


Dit is inderdaad een zeer goed antwoord bedankt

ik ben geholpen