Skip to main content

Chat werkt niet, ik denk dat bij Proximus zelfs de “bot” gaan lopen is.

Email versturen werkt niet, eerst wat idiote vraagjes om dan een melding te krijgen ivm “openingsuren” en dus kan je geen email verzenden. wtf voor een email te kunnen verzenden?

Voicemail uitschakelen voor een Pay&Go werkt niet. Zelfs niet na 2 uur wachten. Natuurlijk niet, ze willen dat de mensen tijd en dus geld verspelen.

Wat wel werkt is om de 2 minuten een popup van hun tevredenheidsonderzoek, hetgeen ze uiteraard kunnen manipuleren zo veel ze zelf willen.

Zeer triestig. We worden weeral verplicht om onze telefoonservice bij een buitenlands bedrijf te gaan zoeken. (vul zelf maar in welk)

Het verbaast me dat deze klacht werkt :-)


FYT:  Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Dag @Telenet ik volg je vraag op in het andere topic en sluit dit als dubbel. Groetjes, Heidi