proximus heeft mijn gsmnummer aan een verkeerd simnummer gelinkt ... ik ben hierdoor al de hele dag sinds 8u deze ochtend onbereikbaar, ik kan niet bellen of gebeld worden, geen sms, geen 4G...enkel noodoproepen... ik heb vandaag 5x met de klantendienst gebeld om mij correct simkaartnr dr te geven dat ik gekregen heb en wat werkelijk in mijn gsm zit...we zijn nu 22u en het is nog steeds niet opgelost/rechtgezet...iemand enig idee hoe lang dit nog zal duren? Net klant geworden bij proximus en al de hele dag onbereikbaar door een fout van hen. Hoe moeilijk kan het zijn om een gsmnr aan de juiste simkaart/simkaartnr te koppelen?
FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Op 22/12/2021 werden er 2 brieven opgestuurd vanuit Proximus met de simkaarten. Voor jou nummer was dit effectief het simkaartnummer eindigend op 91 waaraan jouw gsm-nummer nu is gekoppeld. Heb je deze brieven (nog) niet ontvangen?
Groetjes,
Antonella
Beste, Mijn echtgenoot had er idd genoeg van dat hij mij na 48u nog steeds niet kon bereiken omdat ik door verschillende opeenvolgende fouten vanwege proximus enkel noodoproepen kon doen en dus geen sms,bellen of 4G. En dat terwijl ik van half8 sochtend tot half8 savond werk en tussendoor op de baan ben. Hij heeft het probleem dat proximus zelf gecreert heeft, dus idd opgelost voor mij door met mijn gsm,paspoort en volmacht naar een proximusshop te gaan,omdat ik er zelf omwille van lange uren en extra werk nooit geraak. We zijn in dit dossier heel erg slecht geholpen door jullie klantendienst en heel ontevreden. We werden niet correct geinformeerd en werden voor voldongen feiten gesteld door jullie gebroddel. Er werd ook niet transparant gecommuniceerd en we werden aan het lijntje gehouden.We hebben dan ook klacht ingediend over dit dossier via de klantendienst en een compensatie gevraagd,wat hier ecgt wel op zijn plaats is, want ik kon mijn werk niet verwittigen en het werk kon mij niet bellen, ik kon mijn echtgenoot niet bellen, mensen konden mij niet bereiken, zelfs om naar de klantendienst te bellen om te weten te komen wat er mis was gegeaan moest ik gsms van collegas lenen etc...maar ook hier hebben we nog steeds niks over mogen vernemen ? Sterker nog, we hebben niemand van proximus niet meer gehoord? Een dikke 0 voor klantvriendelijkheid en opvolging in dit hele dossier.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.