Proximus.be/identificeer werkt niet met BeID
Enig idee?
Ook eens addblocker, privacy badger enz. deactiveren als u die in dienst hebt.
Met de laatste versie van Opera werden de gegevens van mijn identiteitskaart wel ingelezen, maar kreeg ik de volgende foutmelding te zien:
"Gegevens niet opgeslagen
Door een technische fout werden uw gegevens niet opgeslagen"
Het kan ook niet om met alle geldige e-mailadressen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Email_address
http://isemail.info/about
"Sadly, many websites won't let you register an address with a plus sign in it. Not because they are trying to defeat your tracking strategy but just because they are crap."
Uiteindelijk is het gelukt.
In IE:
Turn on TLS 1.0, TLS 1.1 and TLS 1.2 in Advanced settings and try connecting to https://eid.proximus.be again. If this error persists, it is possible that this site uses an unsupported protocol or cipher suite such as RC4 (link for the details), which is not considered secure. Please contact your site administrator.
TLS ligt aan, RC4 weet ik niet ...
eID Certificaat geselecteerd, PIN code correct ingevoerd en dan maar wachten met de boodschap: waiting for eid.proximus.be
Wat nu, ik ga niet langs zo'n proximus center, dat duurt daar uren!
4 jaar later en nog steeds zelfde probleem. Via eID lukt niet, en via herladen online ook niet. Verkooppunten tot nader order allemaal gesloten.
Groetjes,
Antonella
www.proximus.be/identificeer
Groetjes,
Antonella
www.proximus.be/identificeer
Hey
Ik heb alle methodes geprobeerd:
- andere browser gebruikt
- cookies en surfgeschiedenis verwijderd
Maar nog steeds kan ik mijn oude nummer niet terug activeren.
Info van het nummer voeg ik privé toe.
Alvast bedankt!
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
probleem lijkt al minimum 6 jaar oud en ik zie nergens een goeie suggestie hoe het proximus.eID probleem op te lossen. identificatie via MyProximus en via sms of online werken niet en het enige advies wat de klantendienst geeft is "ga naar de proximus shop voor identificatie pay&go” .
Klantvriendelijk kun je dit amper noemen.
heb je een pay&go nummer dat problemen geeft bij identificatie?
Kan je dat dan invullen in je forumprofiel?
Onze IT diensten kunnen nakijken..
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
groeten
Tina
wijzigingen opgeslagen
een eror melding in de zin van “kan geen data van je eID ophalen” ( ‘customer not provided’ in de achtergrond)
eID test en mypension werken vlekkeloos, na het opnieuw downloaden van de eID software geen sukses
dank, ik kijk vol verwachting naar hun suggesties- voorstellen om dit online opgelost te krijgen.
itsme werkt bvb reeds perfect via MyProximus, waarom niet via dezelfde weg de sim card identificeren bvb.
eid.proximus.be didn’t accept your login certificate, or one may not have been provided.
het is weer zo ver
Louter ter info: zie → prepaid kunnen activeren | Proximus Forum
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.