Pre order galaxy s24 ultra nog niet ontvangen

  • 31 January 2024
  • 12 reacties
  • 165 Bekeken

Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die wachten op hun pre order... Vorige woensdag besteld, het zou geleverd worden maandag. We zijn woe en nog geen verandering in de status van bestelling.


12 reacties

yep 19de besteld en nog niks

Nog erger... 19 jan…

Echt schandalig! Dat is dus de eerste en laatste x dat ik dat nog zal doen! Ik heb al gebeld, gemaild, om nog maar van die chat te zwijgen! Eerst een irritante robot, dan een persoon, zijt ge dan op zoek naar uw papieren om door te mailen, is chatsessie afgesprongen, en krijg je een bedankt voir sit gesprek en ge kunt weer opnieuw beginnen. Ik word kwader en kwader! De 1 weet nie van de ander! En telkens hetzelfde verhaalke dat ze afspelen. Dinsdag heb ik een afspraak in de shop, en ik ga niet weg voor ik een deftig antwoord heb of de toestellen in handen heb. Tis mij nu echt beu! En ze mogen van mijn part de flikken bellen, ik ga nie eerder weg tot ik duidelijkheid heb! Razend ben ik! Wat een service... Mijn gat! Zo een bedrijf en maar reclame maken...en ik ben blijkbaar niet de enige, want ik ben in contact met iemand die ook werkt bij proximus, en heeft vant zelfde laken een broek! Tmoest in de gazet komen! 

Reputatie 7
Badge +3

@MichSushi 

er is een lopend dossier voor jou ivm je bestelling.

De dossierbeheerder neemt contact met je op

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Sanneke44

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 Om de evolutie van je bestelling na te gaan, hebben we meer gegevens nodig.  Vul je aan?

Groeten

tina

@tina.b aangevuld

Reputatie 7
Badge +3

@Sanneke44 

momenteel staan er nog 3 JO toestellen onder je producten, het maximum dus

1 is er in opzeg… als dat volledig weg is, kan een nieuw toestel ingeleid worden

Kan je in je forum ticket het bestelnummer vermelden aub?

groeten

Tina

@tina.b 

 

heb op 19 januari de s24 ultra besteld en betaald 

R4WEB021602588

Reputatie 7
Badge +3

@MichSushi  Zoals ze jou waarschijnlijk al hebben laten weten zijn door een ongekende reden je bestellingen niet doorgegaan en de aanbetaalde bedragen teruggestort. 

Reputatie 7
Badge +3

@Sanneke44  Ik heb navraag gedaan.

@Luc.M  ok ik hoop snel iets te weten 

Reputatie 7
Badge +3

@Sanneke44  Helaas is ook voor jou dit order door ongekende reden niet doorgegaan. het bedrag staat in terugbetaling. Onze excuses

Vind eigenlijk wel schandalig je besteld dan iets en je krijgt het niet geleverd 

ben benieuwd wanneer geld terug 

Reageer