play and gold

  • 30 September 2021
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

Beste, ik heb gisteren mijn pay and go+ kaart herladen t.w.v. 15€ vanuit myproximus.Ik heb geen sms gekregen met de code / geen activatie van het spel.Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en die bevestigde mijn relaas.Ik hoop dat dit vandaag nog in orde komt.erwinfier915@gmail.com


8 reacties

Rarevis.Beste proximusmedewerker.Ik heb een mail gekregen van de play and gold dienst.Het antwoord was:HOPELIJK verneemt u volgende week meer nieuws.Ik heb gereageerd en geschreven , diep teleur gesteld te zijn op dit vaag antwoord .Mijn reactie was om dit euvel ten laatste morgen op te lossen anders ga ik naar Telenet.Gisteren had ik een serieuze medewerker om ev.een case of klacht op te maken.Vandaag weer iem.aan de lijn gehad die mijn klacht niet serieus neemt.Via onlinediensten zoals play and gold kunnen ze zich er toch al te gemakkelijk vanaf maken.Mvg Fiers Erwin

Reputatie 7
Badge +3

@Rarevis Kan u uw klantgegevens(gsm-nummer, simkaartnr, naam)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Dag Joël.Ik kan niet goed mee.Welk profile? Play and gold afdelingsmedewerker die met het dossier is belast komt pas volgende week uit verlof.Dat hebben ze mij meegedeeld.

privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Ik heb het nodige gedaan Martin.Het is terug wat zoeken.Gr Erwin

Reputatie 7
Badge +3

@Rarevis Ik heb voor de zekerheid een dossier 49312878 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Dit met hoge prioriteit.Ik hoop nu dat dit snel gaat opgelost worden.De dossierbeheerder zal dan ook zelf terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Dank u wel.Fijn weekend nog! Gr Erwin

Reputatie 7
Badge +3

@Rarevis Ook een fijn weekend toegewenst.Groetjes,Joel

Reageer