Skip to main content

Mijn gsm nummer (betaling gebeurde door werkgever - Proximus Fleet) is overgedragen naar een Pay&Go zodat ik mijn nummer privé kon recupereren. 

Bij Telenet kon de portering niet gebeuren zij krijgen immers een foutmelding “Phone number is unavailable for porting”.

De Pay&Go is daarna bij Proximus overgezet naar een Mobile Flex S in mijn Internet/TV pack.

Ook hierna kon bij Telenet de portering niet gebeuren want nog steeds krijgen zij de foutmelding “Phone number is unavailable for porting”.

Proximus heef hierna mijn gsm nummer verwijderd uit mijn pack en er een “standalone Mobile Easy” van gemaakt.

Ook na deze aanpassing kan Telenet de portering niet doorvoeren, en komt onmiddellijk bij invoeren van mijn GSM nummer de foutmelding “Phone number is unavailable for porting”. Dit is ook het geval bij porteringsaanvraag bij Orange en Base.

Alvast bedankt voor feedback.

 

 

 

@Jaheem Proximus moderatoren komen pas maandag hier terug langs op het forum. Omdat zij u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je probleem, zoals bv o.a. in dit het geval het betreffende gsm nummer.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Beste,

Info is bijgevoegd via “ForumProfiel”.

Mvg,  J. Antipoff


Hebben jullie voldoende info?


Het is nu afwachten tot een Proximus Moderator reageert!


Reageer