Vraag

Persoonlijke hotspot werkt niet meer

  • 4 May 2022
  • 7 reacties
  • 424 Bekeken

Beste, 

 

Sinds vandaag kan ik mijn persoonlijk hotspot niet meer configureren. 

Ik krijg de melding dat ik contact dien op te nemen met Proximus. 

Als ik met proximus bel zeggen ze dat ze hier niets aan kunnen doen en dit een instelling is op de Iphone. 

 

Wie kan me hiermee verder helpen want dit is toch wel vrij lastig dat dit niet meer bruikbaar is. 

 

Bedankt, 

Davy 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Dave 3483 Je kan de instellingen van je toestel nakijken via onderstaande link. Laat je weten als het zo lukt? Groetjes, Antonella

Online Support | Krijg hulp met je apparaat | Proximus

Beste, 

 

Dit is al 1 stap te ver. 

Het instellen is geen probleem maar als ik op configureer druk kom ik niet verder tot bij deze instellingen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Dave 3483 Als je niet tot bij deze instellingen in jouw telefoon geraakt, lijkt dit me een probleem met je toestel. Heb je deze al eens volledig uit en aan gezet of gereset? Is je gsm up to date? Groetjes, Antonella

Mijn iPhone is bijgewerkt met de laatste versie en heb hem al 2 x opnieuw opgestart. 
 

de melding die ik krijg is volgende. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Dave 3483 

Ik vermoed dat je het hebt over de public wifi hotspot?

heb je getracht deze te installeren via de my proximus app op je iPhone? 

Public Wi-Fi op je iOS toestel instellen - YouTube

 

P.S.: kan je even nagaan of het klantnummer op je forumprofiel correct is?

 

Geert

Het gaat niet over een public WiFi. 
het gaat erover dat ik een persoonlijke hotspot opzet met mijn bestaande 4G connectie en dat andere toestellen kunnen verbinden en gebruik maken van mijn netwerk. 
 

de optie om deze hotspot te configureren is er het ene moment wel en het andere weer niet meer. Zeer bizar. 

Reputatie 7
Badge +3

@Dave 3483 

Mischien ben je wel verder geholpen met de richtlijnen in deze link: Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen | Proximus

 

groeten 

Geert

Reageer