Kan de oplossing niergens online gezet worden?
Beste
dank voor dit bericht. Ik ben op dit moment in België en kan dus nu niet testen of het opgelost is. Maar blijkbaar bent u zelf niet zeker of het opgelost is?
kunt u wat specifieker zijn over wat er aangepast is en of men voor dit probleem een oorzaak gevonden heeft???
met wie neem ik terug contact op als binnenkort zou blijken dat het niet opgelost is aub?
Beste,
ik heb hier al van vorig jaar juni problemen mee. Eerst in Nederland, nadien in Frankrijk en vorige week opnieuw in Nederland. Dit heeft me al ontelbare telefoontjes vanop buitenlandse locaties gekost naar proximus waar men seeds bij dezelfde stappen blijft hangen: netwerkverbindingen herstellen, toestel resetten, opnieuw opstarten (vorige week werd ik gevraagd dit zeven keer achter elkaar te doen…!) enz.
En soms durft men zelfs zeggen dat het zeker niet aan Proximus ligt… Ik had al eind augustus de simkaart omgeruild voor een nieuwe en nu ook bewust een tweede iphone meegenomen: en ja hoor, deze geeft identiek dezelfde melding: MOBIELE DATA ACTIVEREN NIET MOGELIJK. PDP IDENTITEIT NIET GEACCEPTEERD. Het straffe is dat je, eens terug in Belgie, geen probleem meer ondervindt en dus telkens opnieuw pas weet of het opgelost is als je je in het buitenland bevindt.
Men doet bij Proximus heel raar over dit probleem: omdat het niet opgelost raakt insinueert men dat het aan het toestel of de simkaart ligt, maar vermits ik dit dus ondertussen kan uitsluiten zegt men nadien het verder te zullen uitzoeken. Maar tegen dan ben je alweer terug in België.
Weet iemand een oplossing? (buiten van provider veranderen...)
Kan de oplossing niergens online gezet worden?
Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je eens vragen aan de eigenaar van de GSM om zijn toestel te herstarten en indien nodig de roaming eens af en aan te zetten en te herstarten nadien.
Geert
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.