Vraag

PDP identiteit

  • 26 August 2019
  • 30 reacties
  • 801 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Beste,

ik heb hier al van vorig jaar juni problemen mee. Eerst in Nederland,  nadien in Frankrijk en vorige week opnieuw in Nederland. Dit heeft me al ontelbare telefoontjes vanop buitenlandse locaties gekost naar proximus waar men seeds bij dezelfde stappen blijft hangen: netwerkverbindingen herstellen, toestel resetten, opnieuw opstarten (vorige week werd ik gevraagd dit zeven keer achter elkaar te doen…!) enz.

En soms durft men zelfs zeggen dat het zeker niet aan Proximus ligt…    Ik had al eind augustus de simkaart omgeruild voor een nieuwe en nu ook bewust een tweede iphone meegenomen: en ja hoor, deze geeft identiek dezelfde melding: MOBIELE DATA ACTIVEREN NIET MOGELIJK. PDP IDENTITEIT NIET GEACCEPTEERD.  Het straffe is dat je, eens terug in Belgie, geen probleem meer ondervindt en dus telkens opnieuw pas weet of het opgelost is als je je in het buitenland bevindt.

Men doet bij Proximus heel raar over dit probleem: omdat het niet opgelost raakt insinueert men dat het aan het toestel of de simkaart ligt, maar vermits ik dit dus ondertussen kan uitsluiten zegt men nadien het verder te zullen uitzoeken. Maar tegen dan ben je alweer terug in België.

Weet iemand een oplossing? (buiten van provider veranderen...)

Reputatie 7
Badge +3
Beste ik lees hier redelijk problemen met problemen met PDP identiteit, maar nergens vind ik een oplossing, enkel dat men een PV bericht moet sturen.
Kan de oplossing niergens online gezet worden?


Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je eens vragen aan de eigenaar van de GSM om zijn toestel te herstarten en indien nodig de roaming eens af en aan te zetten en te herstarten nadien.

Geert
Reputatie 7
Badge +3
Je mag het doorsturen naar mij via een privé bericht .

Geert
Het betreft een kennis van mij. Maar waarom de.oplossing niet openbaar zetten. Waar zet ik de nummer zodat niet iedereen het ziet?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Het heeft te maken met mobiel internet en roaming op je iPhone.
Je mag je GSM nr. toevoegen op je profiel aub?

Groeten Geert

Reageer