Skip to main content
Vraag

Pay&Go overzetten op MY PROXIMUS

Forum|alt.badge.img

Zie ik het nu niet goed, of waar vind ik op MY PROXIMUS het bijvoegen, van een een bestaande, geactiveerde, geïndetificeerde PAY&GO. Dat ik naar een promo 16,99€ Mobile Easy abo wil zetten, zonder dat ik nieuwe sim moet hebben.

groeten, Marleen

13 reacties

Martin
  • 33186 reacties
  • 23 februari 2025

FYI: 

Je Pay&Go-kaart in een abonnement wijzigen

Om over te stappen van een Pay&Go-kaart naar een abonnement, kun je eenvoudig een abonnement kiezen en bestellen op onze website. Tijdens de registratie kun je je Pay&Go-nummer ingeven om hetzelfde nummer te behouden.

Als er nog belkrediet op je Pay&Go-kaart staat, dan wordt dit (met uitzondering van promokrediet) automatisch in mindering gebracht op je 1ste factuur.

Moest het je niet lukken zet dan het Pay&go gsm nummer In het veld "Ticket" in je → ForumProfiel. In je forum profiel ook best (indien nog niet gebeurd)  zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvullen zodat de PX moderatoren maandag u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 23 februari 2025

Dank je !

Om de PAY&GO om te zetten naar abonnement, is het geen probleem, maar het moet onder mijn Proximus pack vallen. Als ik dat doe, vanuit login op MY PROXIMUS, hang het het daar dan automatisch aan vast?

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 24 februari 2025

@Maja J. 

je hebt 1 login op my proximus voor je producten? 

Het abo dat je wenst is een losstaand abo… het moet onder je klantennummer met je andere producten staan?

is het nu een losstaande pay en go?  het is ons niet helemaal duidelijk hoe de situatie nu is en hoe die moet worden.

je kan best contact opnemen met de klantendienst of je forum profiel volledig invullen : in veld ticket zet je duidelijke gegevens van wat je precies wenst?

mvg

Tina

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 3 maart 2025

Beste Tina,

We zijn afgelopen week, dan maar naar een Proximus winkel geweest. Waar ze zeiden dat ik van pack diende te veranderen om het nummer erbij te krijgen. Dus van Tuttimus naar Flex. Klopt dat, of is het een stok achter de deur om naar Flex te gaan?
We kregen nieuwe BBOX, van BBOX3 naar BBOX3V+. Pack is nog niet gewijzigd, misschien omdat we nieuwe box nog niet gebruiken? Probeerten de BBOX3V+, maar internet werkte er nog niet op. Misschien moesten we een half uur wachten?

groeten, Marleen

Martin
  • 33186 reacties
  • 3 maart 2025

heb je de bbox3V+ eens gereset zoals aangegeven hier → Reset je Bbox/Internet box

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • 4 maart 2025

Dag ​@Maja J. activatie nieuw Pack vanaf 04/03/2025 lees ik in het order, best probeer je vandaag de BBOX3V+ nog eens uit. Groetjes, Heidi

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 4 maart 2025

Inderdaad, de BBOX3V+ werkt sinds vandaag. Maar de pay&go van mijn echtgenoot staat niet op het FLEX pack op het hoofdadres. Winkel zei dat het vrijdag na 2 uurtjes omgezet zou zijn. Maar om het toe te kunnen voegen, diende ik van Tuttimus naar Flex te gaan (?).

Vandaag staat pay&go van echtgenoot nog niet op abonnement. Ik heb een ticket ingediend op dit formum.

groeten, Marleen

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2135 reacties
  • 5 maart 2025

@Maja J. De aanvraag hiervoor is nog lopende via order R000000110000XAIPW.Van zodra het order volledig is verwerkt gaat het gsm nummer automatisch op abonnement overgaan.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 5 maart 2025
  • Vandaag mail dat ik order moet bevestigen. In bijlage, document dat het over het GSM nr gaat, dat ik op abonnement op pack wil zetten.
    Maar wanneer ik online wil goedkeuren, staat er bij bestelde producten, een hele trits.

Ik heb geen nieuwe simkaarten nodig of besteld en waarom staan er 2 modem b-boxen op? Vooraleer ik iets bestel, dat niet op de bijlage staat. 

• Internet Maxi
  • TV
  • Cloud 10GB
  • Pickx app
  • My e-Press
  • Mobile Flex S
  • SIM Card
  • Mobile Flex S
  • SIM Card
  • TV Box
  • Modem b-box
  • Modem b-box

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2135 reacties
  • 5 maart 2025

@Maja J. De 2 simkaarten zijn uw huidige kaarten.Er is ondertussen 1 modem opgezegd.Groetjes,Joel.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 5 maart 2025

Dank je, kan ik de oude modem in een Proximus winkel binnen brengen, of moet dat op containerpark?

Martin
  • 33186 reacties
  • 5 maart 2025

FYI: kijk eens in myproximus onder opvolging of daar een bericht staat dat die moet teruggestuurd worden

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • 14 reacties
  • 6 maart 2025

Niets te zien, onder opvolging, wat ik dien te doen met oude box, zal hem maar in winkel binnenbrengen.

Het gsm nummer/abo van mijn echtgenoot, nog steeds niet te zien op mijn account.

En dan zie ik alias met @proximus.be, waar al mijn aliassen, nog met @skynet.be in de running zijn.
Graag alles behouden op @skynet.be ! maja.jantje@skynet.be - marleen.jansoone@skynet.be - kris.meylemans@skynet.be en louterman3@skynet.be.
Allen op 2de verblijf, is het inderdaad al @proximus.be

groeten, Marleen