Wanneer ik de oproepgeschiedenis van mijn gsm opvraag krijg ik als antwoord
“kan uw oproep- en herlaadgeschiedenis niet ophalen”.
Kan iemand mij helpen? mijn klantnr is 1761****
Dank bij voorbaat
Wanneer ik de oproepgeschiedenis van mijn gsm opvraag krijg ik als antwoord
“kan uw oproep- en herlaadgeschiedenis niet ophalen”.
Kan iemand mij helpen? mijn klantnr is 1761****
Dank bij voorbaat
Is het ondertussen wellicht opgelost? Zo niet:
kan je in je profiel je gsm nr invullen? hij zit niet onder je klantennummer dat in je profiel staat?
groeten,
Tina
Ik had begrepen dat er voor iedere Pay&Go steeds een apart MyProximus account moest aangemaakt worden (en dat aan Pay&Go nummers geen klantennr toegekend werd)
Bij mijn P&G’s is er ook inderdaad nergens een klantnummer te vinden .
FYI: tijdens feestdagen en weekends komt hier niemand van Proximus zelf langs op het forum.
we vragen hierover meer info en houden je op de hoogte
oproepgeschiedenis van mijn gsm = via de gsm zelf of via login op pc?
groetjes
Tina
Ik krijg geen gegevens in beide gevallen.
Grtjs,
Raoul
Ik heb mijn gsmnummer aan mijn profiel toegevoegd.
Hoeveel belminuten, sms’en of MB heb ik nog?
ik veronderstel dat je via 1 v deze procedures werkt en dan de melding krijgt “kan uw oproep- en herlaadgeschiedenis niet ophalen”
klopt?
we zoeken iemand om hulp te bieden = via dossier 51676735
groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.