Wanneer ik de oproepgeschiedenis van mijn gsm opvraag krijg ik als antwoord
“kan uw oproep- en herlaadgeschiedenis niet ophalen”.
Kan iemand mij helpen? mijn klantnr is 1761****
Dank bij voorbaat
Wanneer ik de oproepgeschiedenis van mijn gsm opvraag krijg ik als antwoord
“kan uw oproep- en herlaadgeschiedenis niet ophalen”.
Kan iemand mij helpen? mijn klantnr is 1761****
Dank bij voorbaat
Hoeveel belminuten, sms’en of MB heb ik nog?
ik veronderstel dat je via 1 v deze procedures werkt en dan de melding krijgt “kan uw oproep- en herlaadgeschiedenis niet ophalen”
klopt?
we zoeken iemand om hulp te bieden = via dossier 51676735
groeten
Tina
Ik krijg geen gegevens in beide gevallen.
Grtjs,
Raoul
we vragen hierover meer info en houden je op de hoogte
oproepgeschiedenis van mijn gsm = via de gsm zelf of via login op pc?
groetjes
Tina
Ik heb mijn gsmnummer aan mijn profiel toegevoegd.
Bij mijn P&G’s is er ook inderdaad nergens een klantnummer te vinden .
Ik had begrepen dat er voor iedere Pay&Go steeds een apart MyProximus account moest aangemaakt worden (en dat aan Pay&Go nummers geen klantennr toegekend werd)
Is het ondertussen wellicht opgelost? Zo niet:
kan je in je profiel je gsm nr invullen? hij zit niet onder je klantennummer dat in je profiel staat?
groeten,
Tina
FYI: tijdens feestdagen en weekends komt hier niemand van Proximus zelf langs op het forum.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.