Skip to main content
Vraag

Pay & Go online betalen

  • 1 februari 2025
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Fonz
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 192 reacties

Plotseling, zonder enige melding, aankondiging of verwittiging werkt de online “opladen betaalkaart” niet meer….

 De app kan opgestart worden, een nummer ingevuld, en dan plots

Oops! er is een technisch probleem opgetreden.

Probeer binnen enkele minuten opnieuw…

Al een halve dag.  Gisteren kon bijladen nog (31/01/2025) Vandaag 01/0202025 niet meer, en ik heb de indruk dat het niets met een technisch probleem te maken heeft, maar dat je naar een abonnement gepushed wordt ( zal niet pakken… zijn nog providers)

Ondertussen in een ander topic hier, zie ik dat die een melding kreeg, dat vandaag tussen 9:00 en 23:30 de proximus diensten niet beschikbaar zijn wegens onderhoud….. ( waarom komt dat niet op de app in plaats van “probeer binnen enkele minuten terug” )

This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33037 reacties
  • 1 februari 2025

Ik heb deze voormiddag juist het zelfde probleem voorgehad ik heb via de web en app verie verschillende malen geprobeerd met de melding Oeps, probeer het straks nog eens opnieuw. Ik heb die melding ook nie gekregen van 9u tot 23u30.


Martin
  • 33037 reacties
  • 1 februari 2025

Daarjuist nog eens geprobeerd en het werkt terug.


Fonz
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Grand Master
  • 192 reacties
  • 1 februari 2025

Ja , is terug normaal nu….