Skip to main content

pay & go


Pay & Go kaart aangeschaft na 5 dagen problemen blijkt mijn nieuwe online aangevraagde kaart al eens gebruikt te zijn waarbij het bel te goed op is hoe kan dit? Kaart was actief van 28/06/2024 terwijl ik 27/12 mijn bestelling heb geplaatst

Ondertussen tussen 5-6 maanden klant bij proximus al het 4de probleem..

-2 dagen na de installatie niets van internet meer

-Internet werkt heel traag terug moeten contact opnemen

-4 maanden later terug geen internet + tv blijkt het dat de modum stuk was

-Nu pay en go kaart gekocht nu terug problemen

Bel je naar de klantendienst hoop je geholpen te worden wordt je in wacht gezet en hoor je niemand meer aan de lijn voor 10min en wordt de lijn verbroken

Ga je naar de proximus winkel krijg je antwoord klantendienst contacteren, klantendienst gecontacteerd sturen ze je naar de winkel..

Na 13jaar klant bij orange naar proximus gegaan moet de bedoeling om beter ontvangst te krijgen maar tot nu toe...

11 reacties

Martin
  • 32962 reacties
  • 7 januari 2025

@Jeffrey G Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag, bv het betrokken gsm nummer enz... Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2480 reacties
  • 8 januari 2025

Dag ​@Jeffrey G kun je het nummer in kwestie toevoegen aan je profiel voor nazicht?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 8 januari 2025

Het nummer is toegevoegd betreft ******6363


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2480 reacties
  • 8 januari 2025

@Jeffrey G we zien een reload op 07/01 - als ik het goed begrijp was de kaart leeg (ipv 10 EUR krediet) toen je ze in gebruik nam?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 9 januari 2025

Inderdaad in de proximus winkel werdt mij verteld dat de kaart 28/06/2024 actief is geworden en kaart was geblokkeerd daarmee heb ik een nieuwe simkaart gehad en daar terug 15€ opgeladen..

mvg

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 31 januari 2025

Update??

mvg


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 31 januari 2025

Gsm nummer was wel degelijk in gebruik.. krijg verschillende oproepen van nummers die bekend zijn op whatsapp met foto..


Mutlie
  • 1902 reacties
  • 1 februari 2025

De medewerkers komen pas maandag terug op het forum.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 3 februari 2025

@Jeffrey G  Voor dit nummer staat er inderdaad een credit van 15 euro


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 4 februari 2025

Ja nu wel nadat ik 15€ heb opgeladen de simkaart is gebruikt en met geen saldo toegekomen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3185 reacties
  • 4 februari 2025

@Jeffrey G 

Excuses voor de problemen

We hebben een commerciële geste toegekend aan het nummer.

mvg

Tina