Per chat heeft men mij 3 dagen geleden verzekerd dat mijn voicemail werd uitgeschakeld. Onwaar. Gisteren heeft de helpdesk verklaard dat ze geen mogelijkheid hebben om dit te doen. Zelf kan ik het blijkbaar ook niet. Is er dan geen mogelijkheid die voicemail te stoppen? Is dit echt ONWIL van Proximus??
Bedankt HeidiE
Ja, voor dat nummer
Dag
Ik ook heb al meerdere keren geprobeerd om de voice mail uit te schakelen via de website en via de app. Telkens krijg ik de boodschap dat het binnen de twee uren gebeurd zal zijn, maar er gebeurd niets.
nu gewoon afwachten tot er iemand, die van proximus zelf is, hier reageert om je verder te helpen.
Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum kunnen desgevallend ook voor Pay&Go uw voice mail uitschakelen indien het niet zou lukken via MyProximus (speficiek individueel account nodig per Pay&Go nr)
Zij zijn evenwel pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum (vermeld uw betrokken GSM-nr ondertussen in uw forum login profiel vrij veld “ticket”)
Heb het nummer van mijn moeder in het veld “ ticket” vermeld.
Heb je wel geprobeerd om die uit te zetten via myproximus → Myproximus Producten | Proximus
beltijd kun je niet instellen bij een Pay&Go
Ik kan voor het toestel geen Myproximus aanmaken. De smartphone is bij mijn moeder en er is momenteel geen bezoek toegelaten (corona). Online ook niet omdat er een code naar het toestel gestuurd wordt dat je moet ingeven om door te gaan …….
Maar altijd de moeite om het toch eens zelf uit te proberen en laat het mss eens weten of het gelukt is op deze manier:
Heb je wel geprobeerd om die uit te zetten via myproximus → Myproximus Producten | Proximus
beltijd kun je niet instellen bij een Pay&Go
Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum kunnen desgevallend ook voor Pay&Go uw voice mail uitschakelen indien het niet zou lukken via MyProximus (speficiek individueel account nodig per Pay&Go nr)
Zij zijn evenwel pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum (vermeld uw betrokken GSM-nr ondertussen in uw forum login profiel vrij veld “ticket”)
Heb je wel geprobeerd om die uit te zetten via myproximus → Myproximus Producten | Proximus
beltijd kun je niet instellen bij een Pay&Go
Ik heb vandaag hetzelfde probleem aangekaart en kreeg volgende link per chat.
m.a.w. dat het niet mogelijk was om beltijd en/of voicemail uit te schakelen voor de pay and go van mijn moeder die in een rusthuis verblijft.
Dus blijkbaar zit het probleem NIET bij de webmail procedure maar bij het foutief nummer ???
Je weet mijn klantnummer dus daar staan nu 3 gsm’s op. Deze zijn de juiste en het nummer 201 mag er af want ik zou niet weten waar dat vandaan komt.
Dank voor uw interventie.
Ikzelf heb dit geprobeerd via het proximus nummer en keuze 4 - 1 om voicemail af te zetten. Dit was vrijdagmiddag. Op maandag was het nog niet in orde. Blijkbaar moet dit MANUEEL gebeuren en in het weekend wordt er niet gewerkt. Waar zijn de mensen van automatisatie ?? Wordt dit via tamtam doorgegeven naar Indië waar een goedkope werkkracht dit moet ingeven… Sorry maar die werken wél in het weekend.
Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.