@Roel Hrms
Excuses.
Ik zie het order staan met nog een taak voor activatie.
Er is een collega gecontacteerd om na te kijken en in orde te brengen.
Groeten
Tina
Intussen arriveert vandaag nog een tweede nieuwe Sim per brief, die ook de 19de zou geactiveerd zijn. Het is me volstrekt onduidelijk welke kaart ik nu hoor te gebruiken: mijn huidige, de nieuwe van vorige week, of degene die ik vandaag in de brievenbus kreeg.
Een raar proces.
@tina.b wanneer gaat het opgelost zijn?
We zijn intussen alweer bijna twee werkdagen verder, zonder nieuws over de activatie of een antwoord.
Mijn diensten zijn nog steeds verbonden aan Pay & Go en we zijn geen stap dichter bij een oplossing.
@Roel Hrms
jawel, we zijn ermee bezig. Een collega heeft het order moeten annuleren en een nieuw order moeten inleiden.
We wachten nu op doorstroming en activatie. Sorry voor vertraging, maar het komt goed.
Tina
"Het komt goed" is enorm optimistisch na ongeveer twee weken.
Ik wil als klant graag weten "wanneer" het goed komt.
Intussen zou ik voor de derde keer op twee weken mijn Pay & Go moeten herladen. Die kost komt nu ongeveer aan het dubbel van mijn abonnemen, dat Proximus niet actief krijgt. Erg lucratief allemaal, maar hoe gaan jullie daarmee op een klantvriendelijke manier omgaan?
"Komt goed" behelst voor mij een contactname met status van het ticket, en een manier waarop jullie de volstrekt onnodige kosten en tijdsinvestering op zijn minst pogen te investeren.
Op dit moment "komt" er helemaal niks uit de richting van Proximus, tenzij ik daar via drie verschillende media - waaronder dit forum - zelf tot vervelend toe naar informeer.
@Roel Hrms
ik ben wel optimistisch en volg op tot het in orde is.
maar t gaat niet zo snel als we willen. Order is echt wel in behandeling ondertussen
Ik heb voor mezelf een dossier opgemaakt om zeker op te volgen en achteraf via je abo compensatie te bekijken.
Groeten,
Tina
@tina.b Wat is de status?
Gezien we vrijdagnamiddag zijn en ik opnieuw niets vernomen heb, gok ik dat het probleem opnieuw over het weekend getild wordt, voor de derde keer?
En dat voor een simple switch van een bestaand nummer van corporate naar privé abonnement, op jullie eigen netwerk.
Onbegrijpelijk.
@Roel Hrms
Er is sinds eind vorige week verbruik als abonnement.
Ik heb donderdag en vrijdag niet gewerkt… nu volg ik nog even verder mee op ivm facturatie.
Groeten
Tina
Dag Tina,
Ik mag van harte hopen dat er voor de periode van non verbruik heen facturatie is, en de het totale Pay&Go debiet dat ik onnodig heb moeten aan kopen gecrediteerd wordt over de volgend factu(u)r(en). Dit gaat over 1x10, 1x12 en 1x15 EUR krediet.
Nu heb ik van Proximus ook geen enkele melding ontvangen vanaf wanneer er naar een abonnement werd overgeschakeld.
Ook dat lijkt me iets dat in een normale customer journey toch per SMS of mail wordt aangekondigd.
Door mijn slechte klantervaring de afgelopen 3 weken ben ik uiteraard wat sceptischer dan normaal het geval zou zijn.
Vanaf welk punt in de tijd is mijn abonnement nu effectief geactiveerd?
Dag @Roel Hrms Tina volgt dossier 54621048 verder op, activatie abonnement vanaf vorige week vrijdag 31/05/2024.
Heb ongeveer hetzelfde voor als hierboven. Zaterdag 30- 11-24 een Proximus Pay & go kaart laten omzetten naar een Mobile Easy full control in een winkel. Belofte binnen dit en 2 uur of middernacht is het in orde. Maandag morgen nog niet in orde. Terug naar de winkel bleek mijn kaartnummer niet te kloppen van nieuw kaartje die ik had gekregen. Terug zelfde belofte. Dinsdag 3-12-24 werd mij aangeraden via chat met Proximus dat ze die aanvraag gingen schrappen en een nieuwe aanvraag gingen doen. krijg via mail papieren van mijn abonnement, te bewaren papier ook een mail om een kopie van mijn pas door te sturen. Heb dit onmiddellijk gedaan. Na 24 uur nog altijd betaalkaart. Gebeld naar Proximus word van de ene naar de andere doorverwezen tot ik weer bij de eerst persoon uitkom. Kunnen niks doen elke keer als antwoord of het staat in behandeling. Elke dag naar chat zelfde antwoord geduld binnen 24 in orde. Ook door dat ze mijn aanvraag hebben verzet naar de 3de December zal ik niet kunnen genieten van de korting van 2 maand gratis die toen gelde .Maar ik blijf op mijn honger zitten en mijn gsm blijft nu nog altijd een Pay & Go kaart . Ook heb ik al gevraagd kan iemand dat daar rechtzetten krijg antwoord neen alles loopt automatisch als de gegevens verwerkt zijn. Dus als het systeem daar faalt kan niemand ingrijpen dan . Ook al gemeld dat op het te bewaren document mijn Email adres klopt maar niet mijn GSM nr. Papieren nagekeken bij mijn vrouw en daar staat haar GSM nummer wel juist in contactgegevens bij mij een onbestaand nr. Kan iemand nu eens eindelijk in orde brengen voor mij .
@Chris Omer
In afwachting dat een medewerker je kan helpen is het aangeraden om je forumprofiel aan te vullen.
Dit doe je zo: zoveel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel de Proximus medewerkers de info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bijkomende informatie vermelden zoals het betreffend tekefoonnummer. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Dag @Chris Omer kun je in het klantprofiel de nodige gegevens invullen, voor nazicht?
@Chris Omer
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden ivm de vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
ja dat valt inderdaad nog voor, toen de pagina open stond in mijn browser was alleen het bericht van Chris Omer te zien en aangezien hij het nog niet gemeld heeft weet ik het nog niet zo zeker
Martin begrijp het niet goed u antwoord.
@Chris Omer
Je bedoelt het laatste antwoord van @Martin ?
Begin eens terug vanaf je vraag te lezen, dan begrijp je het wel
Dag @Chris Omer zowel @Martin als @Mutlie bedoelen dat ze je dezelfde info gegeven hebben betreffende het invullen van je gegevens hier.
Je aanvraag loopt vast in onze systemen en hiervoor werd vandaag IT-ticket IM12670406 aangemaakt om dat na te kijken en zo snel mogelijk te activeren.
Onze achterliggende dienst zal je verder informeren, excuses voor het ongemak!
Bedank al en ik hoop dat het nu eens echt in orde komt. Dacht zelf al dat er een fout inzat en had dat ook al aan verschillende mensen van Proximus gevraagd of dat kon nagekeken worden en iemand dat kon herstellen. Maar kreeg keer op keer antwoord alles verloopt automatisch. Het zit in behandeling even geduld. Maar dat raakt op den duur op . MVG Chris.
Hallo .Heb nog een vraagje Kan en mag ik mijn nu nog altijd Pay en Go kaart herladen zodat ik toch nog kan bellen tot mijn
sorry mijn abonnement in orde komt
Eindelijk gelukt mijn abonnement werkt na een week en wil daarom iedereen bedanken die hier aan meegewerkt heeft om het eindelijk in orde te krijgen .