Skip to main content
Beantwoord

overstap naar andere Provider


Beste 

gisteren de overstap gemaakt na de zoveelste problemen met Proximus  toch overwogen om te blijven is dit mogelijk om dit te annuleren bij de andere provider , nog geen installatie gedaan  nu zit alles nog bij  Proximus 

 

Mvg 

Beste antwoord door M_016

Indien u met operator/provider X contact hebt genomen voor een overdracht van Proximus naar operator X en u hiervan wenst af te zien, vrees ik dat u contact dient op te nemen met operator X om dit proces te stoppen (en van uw contractueel engagement af te zien)

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

9 reacties

Martin
  • 33078 reacties
  • 26 mei 2022

Heb je hiervoor al contact opgenomen bij de andere provider waarmee je de overstap geregeld hebt.

NB: Proximus forummedewerkers komen vandaag niet langs wegens feestdag,

(bellen naar het 0800 22 800 van de helpdesk is wel mogelijk)


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4365 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2022

Indien u met operator/provider X contact hebt genomen voor een overdracht van Proximus naar operator X en u hiervan wenst af te zien, vrees ik dat u contact dient op te nemen met operator X om dit proces te stoppen (en van uw contractueel engagement af te zien)


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 26 mei 2022

en zal dat gaan zonder extra onkosten ...


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4365 reacties
  • 26 mei 2022

Dat zal van operator X (contract) afhangen (en van de eventueel toepasselijke wetgeving bv. verkoop op afstand)

Indien er nog geen technische interventies geweest/gepland zijn op het terrein komt u er mogelijks zonder kosten vanaf


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 26 mei 2022

beste Contract afgesloten in een Shop  , normaal komt de technieker langs   denk niet of zal lukken  kan eens morgen horen 


Martin
  • 33078 reacties
  • 26 mei 2022

Inderdaad best ook eens naar die shop gaan


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 27 mei 2022

@Kustboy-25 Wij zijn niet geautoriseerd om een aanvraag tot overdracht van een andere operator te annuleren. Dus ik bevestig hierbij dat het antwoord van @M_016 correct is en je contact moet opnemen met de andere operator. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 27 mei 2022

Beste 

 

is in orde  blijf bij Proximus kunnen annuleren bij provider  geef nog een kans na te zovele defecten dagen zonder tv enz is er over  hopelijk  zal ze iets doen aan de betaling ook  


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 27 mei 2022

@Kustboy-25 Hiervoor werd dossier 50745725 opgemaakt. Een dossierbeheerder zal dit verder voor jou nakijken. Groetjes, Antonella


Reageer