@Mieke delattin
Ter info: Op het forum komt pas maandag iemand van PX hier langs.
Je kunt wel altijd proberen door het nummer 0800 22 800 te bellen of ze mss je kunnen hiermee verder helpen of meer info geven, als je morgen belt is de administratieve dienst aanwezig maar niet op feestdagen en zondagen.
maar als de overdracht pas de 19de gestart is en gezien een feestdag vandaag is dit wat krap want je mag toch zeker op 2 werkdagen rekenen
Ok dank je wel voor de reactie. Heb dat nummer gebeld en die wisten me te vertellen dat alles doorgegeven was. En telenet zegt het omgekeerde. Ik wacht even af .
Tip: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dag @Mieke delattin kun je hier in het klantprofiel meer klantgegevens en de nummers in kwestie toevoegen, voor nazicht aub? Groetjes, Heidi
Dag @Mieke delattin dossier 52886912 is hiervoor in behandeling, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi
Dank je wel, ik hoop asap iets van jullie te horen en dat dit snel opgelost is. Tevens vraag ik me af wie hiervoor de extra gemaakte kosten gaat dekken daar ik hier niet voor verantwoordelijk ben. Alvast bedankt
@Mieke delattin Is dit in orde nu? Ik zie dat deze nummers bij ons in het systeem zitten?
Beste, ja dank je wel. Medewerker in proximus winkel heeft alles doorgestuurd met prioriteit en dag nadien ( woensdag) was het ineens in orde.
Mvg
Mieke