@philippe_d Dankjewel voor je opmerkzaamheid. Ik heb dit doorgegeven naar de beheerders van de website.
Ik heb je voorbeelden doorgestuurd naar onze internationale dienst. Zij zullen nakijken wat de mogelijke oorzaak is en wat er exact met die oproepen gebeurt.
De operatoren waarmee we een samenwerking hebben in Zuid-Afrika zijn CELL C PTY LTD, MTN PTY LTD, VODACOM PTY LTD en TELKOM
@HadewychT
Kan je intern eens doorgeven dat er een fout staat op:
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_call_forwarding/particulieren/blog/news/gouden-tips-van/hoe-gesprekken-gsm-doorschakelen.html
Het nummer van voicemail (+324751516) is volgens mij verkeerd.
Zou he tkunnen
ik zit enkel in Zuid Afrika steeds op dezelfde plaats waar ik tot vorige week perfect inkomende gesprekken had
ze krijgen onmiddellijk mijn voicemail
ik krijg geen bericht dat er mij iemand gebeld heeft en zie geen gemitste oproepen
Zou het kunnen dat de oproepdoorschakeling (ongewild) geactiveerd is? Gezien je wel kan bellen, maar niet gebeld kan worden, en je ook perfect 4G hebt?
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_call_forwarding/particulieren/blog/news/gouden-tips-van/hoe-gesprekken-gsm-doorschakelen.html
Probeer misschien eens vanop jouw toestel de oproepdoorschakeling te annuleren:
##21# + groene knop
Indien het niet lukt van ginder kunnen de PX medewerkers dat zeker van hieruit controleren en uitzetten?
Om de oproepen “bij bezet” door te schakelen naar de voicemail:
*67*+32475151516#
Om de oproepen “bij geen antwoord” door te schakelen naar de voicemail (vb nà 30 seconden):
*61*+32475151516**30#
Om de oproepen bij “geen bereik” (of bij “GSM uit”) door te schakelen naar de voicemail:
*62*+32475151516#
@PeterP21 Ik heb je voorbeelden doorgestuurd naar onze internationale dienst. Zij zullen nakijken wat de mogelijke oorzaak is en wat er exact met die oproepen gebeurt.
De operatoren waarmee we een samenwerking hebben in Zuid-Afrika zijn CELL C PTY LTD, MTN PTY LTD, VODACOM PTY LTD en TELKOM
Ok
hopelijk snel opgelost
zoals eerder gezegd tot vorige week liep het vlot
bedankt
hou me op de hoogte aub
@PeterP21 bedankt,
@HadewychT zal dit verder natrekken.
Martin ik heb alles in mijn privé ticket gezet
voldoende?
@PeterP21 noteer ze in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) onder het privé tekstveld “ticket” wat alleen gelezen kan worden door PX medewerkers.
en meldt dit hier wanneer dit gebeurd is.
ik zit enkel in Zuid Afrika steeds op dezelfde plaats waar ik tot vorige week perfect inkomende gesprekken had
ze krijgen onmiddellijk mijn voicemail
ik krijg geen bericht dat er mij iemand gebeld heeft en zie geen gemitste oproepen
andere operatoren is niet mogelijk steeds vodacom andere operatoren geeft hij zeer zwak signaal terwijl die vroeger bij mijn base abonnement zeer sterk hier ook aanwezig waren (mtn ) hij linkt zich steeds aan vodacom wat ik ook al raar vind ( al verschillende keren geprobeerd ) vroeger met mijn base abonnement kon ik kiezen tussen vodacom en mtn
maar met voodacom heb ik 4 g en volledig ontvangst en dit werkte tot vorige week perfect
moet ik nu andere mensen die mij bellen hier op dit forum zetten en waar ze zich bevindt enz ? Zou het niet beter zijn dat ik dit via een prive e-mailadres naar jullie toe doe ? wat privacy lijkt me niet fout ? toch ?
dank voor feedback
jullie hebben toch mijn e-mailadres
zie wel dat het niet een no-replay e-mailadres is
stuur me anders een mail
@PeterP21 Er is geen beperking aanwezig op je abonnement om oproepen te ontvangen in het buitenland.
- Weet je of zich dit enkel in Zuid-Afrika voordoet, of ook in andere landen ? Welke boodschap krijgen de mensen die je bellen te horen ?
- Zie je dat je een gemist oproep hebt ?
- Kan je eens testen door handmatig een andere operator te selecteren ? Dit kan je doen op volgende manier :
- Android smartphones:
- Menu
- Instellingen
- Draadloos en netwerken / Mobiele netwerken
- Mobiele netwerken
- Netwerkoperators
- Jouw telefoon gaat nu zoeken naar de beschikbare mobiele netwerken. Selecteer een ander netwerk. Vanaf dit moment staat het toestel op ‘Handmatig zoeken’.
-
Apple iPhone:
- Instellingen
- Aanbieder
- Klik op ‘Automatisch’ om het vinkje te verwijderen
- Vanaf nu staat jouw toestel ingesteld op ‘Handmatig zoeken’.
- Als dit allemaal niet helpt, kan je ons dan een 3-tal voorbeelden bezorgen van nummers die je probeerden te bereiken met vermelding van datum en tijdstip. Dan kunnen we laten onderzoeken in het netwerk wat er met die oproep gebeurt.
Beste Tina
Alles is ingevuld
Ik heb dus zaterdag voor de 10 de x gebeld !!naar de klantendienst
Niemand reageert
Niemand onderneemt iets
deze ochtend de klanten adviseur business expert gebeld ! Iedereen verbergt zich achter zijn hokje !
Ik doe het commerciële en kan niet meer doen dan een mail sturen
De klantendienst idem we hebben een ticket aangemaakt ze gaan je terugbellen ( terugbellen LUKT NIET !) dat is nu het probleem
Misschien kan er eens iemand een mail sturen die ik al 10 x doorgegeven heb, of een whatsapp doen !
Ik ben nu 2 maanden bij proximus een echt succes kan je het NIET noemen moet ik zeggen
Wie neemt nu initiatief en onderneemt nu iets ?
Dank voor de feedback
@PeterP21
vul je in je forum profiel je klantgegevens in en het betrokken gsm nummer?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
zo gauw de info binnen is.. kunnen we laten nakijken…
groeten
Tina
Nee ik heb geen contactpersoon toegewezen gekregen .
ik ben een kleine zelfstandige die vooral niet door Proximus geholpen wordt !
toch niet normaal dat je dagelijks 3 x per dag naar de klantendienst belt en er na 1 week niets gebeurt buiten telkens we contacteren je binnen de 48
beste Proximus dat is nu net het probleem
ik ben onbereikbaar
hoe geraak ik aan de juiste contactpersoon?
@PeterP21 Ter info: ik lees hier dat je schrijft “Intussen moet ik voor mijn zaak wel bereikbaar zijn”
Dan ben je mogelijks een Bizz klant bij PX en als dit zo is heb je dan geen contactpersoon toegewezen gekregen die je bij problemen kunt contacteren.
Het is weekend en de Proximus medewerkers zullen pas maandag weer actief zijn.
In afwachting kan je best ForumProfiel zo veel mogelijk aanvullen. Doe dit terwijl je ingelogd bent, en vul zoveel mogelijk (privé) klantgegevens in. In het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Die informatie is enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
En dan is het afwachten tot zij dit lezen.