Ik kan niet gebeld worden in het buitenland (meer specifiek Zuid-afrika). Hiervoor al 10 x gebeld ! met de klantendienst, die telkens opnieuw een expert aanstelt, die het probleem niet opgelost krijgt. Telkens wordt er gezegd dat ik binnen 48 u zal opgebeld worden door een tweedelijnsexpert, wat niet mogelijk is, aangezien ik niet bereikbaar ben in het buitenland (maar men dat op de klantendienst blijkbaar niet wil of kan begrijpen) !! Dit lijkt me toch niet zo moeilijk te zijn als je zegt dat mensen je niet kunnen bellen dat ze dan niet moeten zeggen we bellen je terug binnen de 48 u !
Tot nu toe nog geen oplossing dus, en we zijn nu ongeveer een week verder. Intussen moet ik voor mijn zaak wel bereikbaar zijn, maar blijkbaar kan proximus dat weinig schelen.
Wie lost nu eens eindelijk dit probleem is ?
T lijkt wel of er bij de klantendienst mensen zitten die niet willen nadenken en alles gewoon aflezen!
Ik vind het niet normaal dat je 10 !!!! x moet bellen en steeds dezelfde vragen krijgt , steeds uitlegt dat je al alles doorlopen hebt en dat het probleem “ dieper “ zit. Niemand wil er iets aan doen! Ze maken een ticket aan en bellen je terug waarop je dan voor de 20 ste keer zegt dat dat niet lukt buiten whatsapp!
Telekns je belt blijkt er ook geen ticket gemaakt te zijn en maw er gebeurt NIETS
We zijn nu een week verder en er gebeurt niets !!! tot vorige week ging alles normaal en was ik wel bereikbaar hoewel ik nog steeds op dezelfde plaats zit, volledig ontvangst heb, 4 g heb en ik wel iedereen kan bellen ! T is een INKOMEND probleem
IS dit nu de service van Proximus ? en vooral hoe geraakt het nu opgelost ?