Hallo
Zaterdag ga ik in een proximuswinkel om een simkaart voor een nieuw nummer voor mijn dochter.
Ik krijg een kaartje mee met de melding dat het na 2 uur of sneller actief zou moeten zijn en dat ik nog een bevestiging-van-activatie-sms krijg op mijn nummer en op het nieuw nummer.
Na 4 uur wachten blijft de simkaart enkel voor noodgevallen melding en geen sms ontvangen op mijn nr.
Ik bel de klantendienst en die vertellen me dat de aanvraag fout gegaan is in de winkel.
Ze gaan de bestelling annuleren, een nieuwe aanmaken en een simkaart opsturen want ik geraak niet zomaar tijdens de week in een proximuswinkel. De kaart zou dinsdag toekomen maar ik heb ze vandaag woensdag nog steeds niet. Ik ontving maandag wel een mail ivm een wijziging.
Voor de zekerheid bel ik vandaag naar de klantendienst. Daar vertellen ze me dat de simkaart nog niet is opgestuurd maar ook dat het telefoonnummer nog niet is geactiveerd. De bestelling/activatie van maandag werkt dus ook niet. Ze beloven opnieuw dat het in orde komt. Maar als het al sinds maandag aangemaakt is en het normaal na 2 uur actief is en het werkt na 2 dagen nog niet lijkt het me niet in orde te komen.
De klantendienst ging een ticketje aanmaken voor de back-office omdat het zou doorstromen.
(wow lange uitleg, excuses)
Wat loopt er fout? Wie kan het oplossen?
Dank
Karel