Beantwoord

Nieuwe klant

  • 8 July 2021
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 2

Goede morgen iedereen, Antonella,

Ik zal uw hulp nodig hebben. Ze gaan me wel bellen, maar de vorige keer is misgelopen met die Franstalige versie.

 

Ik moet minder nieuws meegeven, ik en mijn partner zijn uit elkander. Ik heb nieuwe woning.

Adres en klant nr. geef ik hier niet mee, ik heb wel reeds mijn klant nr. aangepast naar nieuwe hier in mijn profiel. Wil gerust dan privé meegeven wat nieuwe adres is.

 

Er is veel mislopen in de communicatie in de winkel.
Ik vroeg in de winkel mijn nr over te zetten naar een nieuw klant nr. Ze hebben daar oud nr. toegevoegd, mijn nr is nu is 05 op einde. Mijn contact gegevens kloppen ook niet en adres. 
Kunnen we daarvoor privé gaan ? Want via MyProximus kan ik nog niet want heb geen login om te activeren. Gisteren is een meneer gekomen, de TV’s & internet werken.

All Stars NL staat er op (maar nog geen activiatiecode gekregen van Disney+ en Studio 100 en voor Netlfix (logisch aangezien ze geen juiste mailadres hebben). Terwijl ik in de winkel zei : All Stars & Sport NL.

Mobil Flex S (met 5 GB) nu hebben ze er Mobilus S van gemaakt. Klopt niet want mijn 2 GB is bijna op. 

 

Te wijzigen a.u.b. : 

  1. Start facturatie is 07.07.21
  2. Gegevens contact en adres en correcte mailadres mijn gmail.com (geef ik privé dan mee)
  3. Mijn nr. loskoppelen van oude klant nr. (kan ik privé meegeven) en overzetten op mezelf nu.
  4. Mobile S te wijzigen naar Flex (9 €) met mijn special deal te behouden (100 € korting gehad op mijn Iphone 12) ze zeiden dat ze dit konden in de winkel 
  5. All Stars NL naar All Stars & Sport NL in het pack Flex S (88,99 € dus waar de tv optie inzit van All Stars & Sport - ik vermoed enkele euros duurder wegens Sport ?) incl. decoder en dan huur 6 € 2de decoder te behouden met de Promo korting van 5 €
  6. Graag ook al mijn kortingen zoals trouwe internet 5 €/per maand voor 1 jaar aan stuk en elk jaar verlengd a.u.b. Want ik ga sowieso lang bij Proximus blijven want ben al al die jaren content bij jullie. 
  7. MyProximus activeren (maar zal pas met factuur zijn ?)
  8. Graag ook de promotie behouden van die ik nu heb van gratis activatie en installatie in de winkel op 26.06.21

 

Sorry voor de vele vragen Antonella, maar ik weet dat u dit in orde krijgt voor me. :wink::blush:

 

Groetjes,

Laika

icon

Beste antwoord door Martin 8 July 2021, 08:55

Bekijk origineel

7 reacties

Ter info: privégegevens invullen/aanvullen kan je in je → ForumProfiel doen, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Maar andere zaken die je wilt in privé mededelen kan je verder in het vak "Ticket (Privé)" zetten.

Reputatie 2

Goede morgen  Martin, reeds gedaan. Merci voor de tip :blush:

Reputatie 7
Badge +3

@Laika Maes  Dag Laika, ik heb een dossier 48605265  aangemaakt voor Antonella. Zij neemt spoedig contact met je op. Groetjes Luc

Reputatie 2

@Laika Maes  Dag Laika, ik heb een dossier 48605265  aangemaakt voor Antonella. Zij neemt spoedig contact met je op. Groetjes Luc

Goede morgen Luc, super. Dank u wel.  :blush: . Groeten Laika

Reputatie 2

Dag iedereen, nog steeds niks… ik zit met die mobile s en sebiets is men 2gb op terwijl ik Flex S voor 9 euro had gevraagd in de pack…

misschien loopt met het klanten nr volgens dat ik gehoord heb. Men contact nr is hier op profiel correct. Mailadres er zijn al 4. Terwijl ik maar 1 wil. Kan niet inloggen op MyProximus want geen factuur op te activeren…

 

dank u voor snelle afhandeling van al men vragen aub.

 

Groetjes,

Laika

ivm met al 4 mailadressen als dit aliassen zijn van de zelfde bbox kun je die zelf wissen 

info alias-mailbox

alias verwijderen → Producten-Mailbeheer | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Laika Maes De overname van jouw gsm-nummer is nu lopende. Zodra deze voltooid is kan ik het gsm-abonnement aanpassen en het nummer mee in het pack steken. Meer info heb ik via privébericht gestuurd. Groetjes, Antonella

Reageer