Vorige week maandag heb ik een nieuw mobiel abonnement plus smartphone besteld bij Proximus.
Het gaat om een mobile S full controle abonnement, dat we wilden toevoegen aan ons reeds bestaand pack.
De smartphone ( ook daar liep het niet helemaal vlot) en de Sim kaart zijn ondertussen toegekomen.
bij de Sim kaart kwam ook een brief waarin stond dat we voor het nummer nog een bericht zouden krijgen.
Dit is nog steeds niet gebeurd.
ik belde zaterdag naar de klantendienst en daar kreeg ik de boodschap dat het probleem bij IT lag, dat daar al een mail voor gestuurd is en dat het daar in orde gebracht moet worden.
Gisteren, dinsdag, belde ik opnieuw en kreeg ik te horen dat ik naar een shop moet gaan.
via de mail waar ik mijn klacht stuurde kreeg ik te horen dat ik de Sim kaart in de gsm moet steken… ( Ik zal hier niet verder reageren wat ik van die reactie vind)
Graag zou ik willen dat dit probleem opgelost wordt. Wie kan het in orde brengen dat dit nummer geactiveerd wordt? Zonder dat ik van hier naar daar gestuurd wordt?
Ik ben al jaren klant bij Proximus maar deze service vind ik allesbehalve klantvriendelijk .
wie weet raad? Of wie bij Proximus kan mij verder helpen en dit in orde maken.