Vraag

Nieuwe abonnement besteld bij huidig pack, ik ontvang geen telefoonnummer t

  • 19 October 2022
  • 8 reacties
  • 92 Bekeken

Vorige week maandag heb ik een nieuw mobiel abonnement plus smartphone besteld bij Proximus. 
 

Het gaat  om een mobile S full controle abonnement, dat we wilden toevoegen aan ons reeds bestaand pack. 
 

De smartphone ( ook daar liep het niet helemaal vlot) en de Sim kaart zijn ondertussen toegekomen. 
 

bij de Sim kaart kwam ook een brief waarin stond dat we voor het nummer nog een bericht zouden krijgen. 
Dit is nog steeds niet gebeurd. 
 

ik belde zaterdag naar de klantendienst en daar kreeg ik de boodschap dat het probleem bij IT lag, dat daar al een mail voor gestuurd is en dat het daar in orde gebracht moet worden.

Gisteren, dinsdag, belde ik opnieuw en kreeg ik te horen dat ik naar een shop moet gaan. 
 

via de mail waar ik mijn klacht stuurde kreeg ik te horen dat ik de Sim kaart in de gsm moet steken… ( Ik zal hier niet verder reageren wat ik van die reactie vind)
 

Graag zou ik willen dat dit probleem opgelost wordt. Wie kan het in orde brengen dat dit nummer geactiveerd wordt? Zonder dat ik van hier naar daar gestuurd wordt? 

 

Ik ben al jaren klant bij Proximus maar deze service vind ik allesbehalve klantvriendelijk .


wie weet raad? Of wie bij Proximus kan mij verder helpen en dit in orde maken. 


8 reacties

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

Dag @mayaloos dossier 51421353 is hiervoor al in behandeling. De dossierbeheerder zal jullie verder informeren. Groetjes, Heidi

Beste, 

 

ik heb nog steeds geen reactie gekregen van de dossierbeheerders 

. We zijn weer een week verder. 

Reputatie 7
Badge +3

@mayaloos

je bericht is nog eens doorgestuurd en we hebben gevraagd om je zeker opnieuw te contacteren

Kan je in je profiel het simkaartnummer van de andere provider invullen aub? vermoedelijk zit daar een fout….

Laat weten als het ingevuld is aub?

excuses

groeten

Tina

Op 10/10 nummer besteld, op 26/10 werd het eindelijk geactiveerd, nadat ik daar zelf heel erg heb moeten achterzitten. 
nadien telefoontje met excuses en een kaartje in de bus…

Vandaag onze factuur en wat blijkt… de nummer staat wel aangerekend vanaf 10/10, dus nu moeten we gaan betalen voor iets wat we niet gekregen hebben? Terwijl bij de uitleg duidelijk staat dat betalen vanaf activatie is. En die was pas op 26/10.  
Kan dit aub in orde gebracht worden? Ik heb geen zin om weer dagelijks aan de lijn te hangen en doorgestuurd te worden of onvriendelijke reacties te krijgen.
Kaartjes en telefoontjes om sorry te zeggen zijn fijn maar ik wil eigenlijk vooral niet meer betalen  dan nodig is. Daar ben ik blijer mee

Reputatie 7
Badge +3

@mayaloos  Dag, Ik vind, behoudens mijn vergissing,  geen aanrekening voor dit nummer in deze periode. Eerste aanrekening is  voor maand november?? 

 

Reputatie 7
Badge +3

@mayaloos  De beheerder van je dossier 51590884 zal je contacteren.

Reageer