Vraag

niets werkt nog

  • 21 October 2021
  • 2 reacties
  • 17 Bekeken

Ik was overgestapt van herlaadkaart naar abonnement.kom niet naar oproepen van derde bellen of sms'en.il denk dat ik iets fout gaan gedaan en plots krijg ik melding dat alles is opgezegd.en ben ik plots ni meer bereikbaar en kan ook niemand meer bereiken.


2 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Cindy00 je hebt zelf het online formulier ingevuld met de vraag om het mobiele nummer met 960 achteraan stop te zetten. Onze diensten deden intussen het nodige. Wil je dat we dit opnieuw activeren? Groetjes, Heidi

Reageer