Vraag

MY PROXIMUS en opvragen saldo belkrediet

  • 21 February 2020
  • 3 reacties
  • 4800 Bekeken

Beste, 

Ik heb sinds 15/11/19 een Proximus Mobilus S abonnement op mijn Smartphone, maar ging gisterenmorgen om 10u naar Oudenaarde, om een SIMKAART te kopen voor een tweede persoonlijke GSM én om te melden dat ik op mijn PC via MY PROXIMUS bij selectie van een programma, steeds een FOUTMELDING ontving. Dit is nog zo voor sommige programma’s maar ik krijg wel mijn verbruik ten zien en waarschijnlijk ook de factuur. 

MAAR IK DACHT DAT IK MET DE SIMKAART voor PAY&GO-nummer  047943****, die ook kon opvolgen via MY PROXIMUS. Waarschijnlijk is dit niet zo en moed ik dit gewoon doen via bellen *121* of *120* ??? Als ik dit niet kan is dit nu ook niet zo erg, maar mijn eerste probleem was dat ik een aangekochte CODE in een Okay-winkel niet kon opladen .Dit is nu wel OPGELOST en OPGELADEN. 


This topic has been closed for comments

3 reacties

voor een (ieder) pay and go moet je wel een apart myproximus account aanmaken .

Maar daarmee kun je alleen alles opvolgen voor deze P&G alleen.

Reputatie 7
Badge +3

om te melden dat ik op mijn PC via MY PROXIMUS bij selectie van een programma, steeds een FOUTMELDING ontving. Dit is nog zo voor sommige programma’s maar ik krijg wel mijn verbruik ten zien en waarschijnlijk ook de factuur.

@jeanpierre_055 Wat bedoel je hier precies mee? Wens je een wijziging te doen aan je gsm-abonnement? Groetjes, Antonella

NEE, IK WIL GEEN WIJZIGING en nu kon ik wel een factuur ontvangen op MyProximus op mijn PC. Verbruik gaf nog steeds foutmelding, maar dat bekijk ik later nog even, ik ben nog niet zolang klant. Je mag dit PROBLEEM afsluiten ! Bedankt.