Beantwoord

mpay waarde verhogen

  • 4 May 2021
  • 9 reacties
  • 196 Bekeken

Ik wou graag mijn limiet van mpay verhogen, maar kan dat blijkbaar niet zelf omdat je met pay&go kaart blijkbaar geen beheerder van je eigen nummer bent (ik vraag me af wie dat dan wel is...). Hoe kan ik deze limietverhoging dan wel bekomen?

icon

Beste antwoord door Martin 4 May 2021, 22:32

Bekijk origineel

9 reacties

FYI:

Hoe je limiet voor mobiele betalingen aanpassen? | Proximus

Beheerder of gebruiker in MyProximus? | Proximus

Morgen komen de Prox Forummedewerkers terug langs

Bedankt voor je reactie, dat vond ik zelf ook, maar dat lukt dus niet. Als je pay&go bent zoals ik, kan je blijkbaar geen beheerder zijn/worden van je eigen nummer las ik ... en als je geen beheerder bent kan je zelf je limiet niet verhogen ... ik zat dus vast ...

Reputatie 7
Badge +3

Dag @kathydocx ik vraag het even voor je na bij de juiste dienst, vul je het nummer in kwestie in op je klantprofiel? Tot welk bedrag wil je de limiet verhogen? Groetjes, Heidi

Dag @kathydocx ik vraag het even voor je na bij de juiste dienst, vul je het nummer in kwestie in op je klantprofiel? Tot welk bedrag wil je de limiet verhogen? Groetjes, Heidi

De limiet mag verhoogd worden tot het maximum wat toegelaten is, of onbeperkt indien er geen beperkingen zijn.

Ik heb mijn gegevens aangevuld in het profiel, dus normaalgezien kan je mijn nummer daar terugvinden. Als het niet zo moest zijn, dan mag je mij een seintje geven.

FYI: De maximale waarde per transactie (€ 50) en de totale waarde per maand (€ 300)
liggen in de hele EU vast in het kader van de Richtlijn betreffende betalingsdiensten.

Reputatie 7
Badge +3

@kathydocx  Dag Kathy, m’n collega Antonella heeft dit in orde gekregen voor jou.Het staat nu op het maximum bedrag.

 @AntonellaD  dank je wel:handshake_tone1: 

Groetjes Luc

@AntonellaD  @Luc.M Dankjewel allebei!

Naar de klantendienst bellen 0800 22 800 en  je M-pay limiet laten wijzigen voor het mobiele nr waar je mee wilt betalen en vooral laten checken of de dienst met toegevoegde waarde de “m-commerce” geactiveerd staat want anders kan je geen betalingen doen per sms  , bvb voor openbaar vervoer of parkeertickets.

Bijfull controll is die geblokkeerd trouwens

Reageer