Hallo iedereen,
Wij hebben een Flex Pack waarbij 4X Mobile Flex aan toegevoegd is.
Mobile flex is normaal 5GB surfen en hierna verder surfen aan verlaagde snelheid (128kbps).
Sinds 15 april 2022 heb ik opgemerkt dat deze 5GB —> 15GB geworden is.
Dit zonder enige waarschuwing of aankondiging.
In MyProximus staat er dat we nog steeds 4 Mobile Flex abbo’s hebben.
Ik hoop dat we niet voor een verassing komen te staan als de factuur komt want we hebben niet gevraagd om een data verhoging.
Heb trouwens al verschillende keren gebeld naar de klantendienst en ze zijn daar totaal niet van op de hoogte, ze kunnen geen reden zien waarom het zou verhoogd zijn maar zien ook wel dat het 15GB geworden is.
Ben ik de enige die dit opgemerkt heeft (zijn er nog andere mensen).
Kan een Proximus medewerker eventueel bevestigen dat de data limieten verhoogd zijn en we hier niet meer hoeven voor te betalen?
Alvast bedankt !