Vraag

Mobiele data - verbruik plotseling heel hoog

  • 14 August 2021
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Hallo,

Deze week kreeg ik van Proximus plotseling een aantal sms’en na elkaar betreffende de overschrijding van de datalimiet van 5GB.

De beschikbare 5GB heb ik nog nooit opgebruikt en vraag me dan ook af waar dit ineens vandaan komt.

Het gaat om 70 euro die ik meer zou moeten betalen. Hoe kan dit? 

Mvg,

Katia


2 reacties

Ter info
Sms-meldingen over je mobiel verbruik | Proximus
Tips: 
zo kun jij je dataverbruik controleren op Android (androidplanet.nl)
Het gebruik van mobiele data controleren op uw iPhone en iPad - Apple Support (BE)

dataverbruik controleren iphone - Google zoeken
dataverbruik controleren android - Google zoeken

Proximus medewerkers kunnen zien hoeveel dataverkeer er geweest is maar kunnen om privacy redenen niet zien welke toepassingen gebruikt geweest zijn (dus wel datasessie vanaf bepaald tijdstip  en voor de hoeveelheid data )

proximus medewerkers komen hier pas maandag terug langs en 

Reputatie 5
Badge +4

@69katifel Ik heb gezien dat er op 12/08 redelijk veel data is verbruikt. Dit is allemaal in stukken van 500mb gegaan. Is er een update geweest van je toestel? Met wat voor toestel werk je?

Reageer