Een jammer (een stoorzender die mobiel telefoon- en internetverkeer plaatselijk onmogelijk maakt), ook gsm blokker genoemd is in België illegaal.
Enige uitzondering is DOVO (die dat kan gebruiken om te vermijden dat terroristen een bom kan laten ontploffen vanop afstand) .
Als je zoiets vermoedt en wilt laten traceren moet je je wenden tot het BIPT.
Binnen het BIPT is de NCS (Nationale dienst voor de controle op het spectrum) belast met het "toezicht op de radiogolven".
https://www.bipt.be/consumenten/controles-storingen
@BBC Als je de gegevens van deze lijn in je profiel aanvult, kan ik voor je nakijken wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
@HadewychT De gegevens zijn hierbij aangevuld.
Alvast bedankt voor nazicht!
Met vriendelijke groet, BBC
@BBC Ik zie op dit moment geen werken aan ons mobiele netwerk staan in 9090 Melle. Zou je anders even op je profiel kunnen zetten bij ‘Ticket’ over welke straat het gaat dan kunnen we meer gericht kijken.
@Michael V Adres aangevuld bij ‘ticket’. Woensdag komt reeds het BIPT langs ter plaatse.
Mocht hieruit iets voortkomen, vul ik hier aan.
Alvast bedankt voor nazicht!
Met vriendelijke groet, BBC
@BBC Op dit adres zou de ontvangst goed moeten zijn. Ondervinden jullie ook problemen met je eigen GSM ? Indien dat in orde is en het bezoek van het BIPT verhelpt het probleem niet, kan je best contact opnemen met 080022100 of je vaste contactpersoon om dit verder te laten nakijken.