Online bestellen
Ik wil sinds gisteren een nieuwe simkaart online bestellen, en krijg steeds de melding “Oeps er is iets fout gelopen, probeer later opnieuw”.
Hoe kunnen we dit oplossen?
Dank
Online bestellen
Ik wil sinds gisteren een nieuwe simkaart online bestellen, en krijg steeds de melding “Oeps er is iets fout gelopen, probeer later opnieuw”.
Hoe kunnen we dit oplossen?
Dank
Ik heb dit probleem al jaren, ze hebben het helaas nooit echt opgelost. Ze vragen wel constant op cookies te verwijderen en een andere browser te gebruiken maar blijft het zelfde probleem. Soms heb je geluk en het werkt en andere momenten niet.
kan je in je profiel je gegevens invullen ?
is de simkaart voor een bestaand gsm abo of een nieuwe ?
groeten
Tina
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
bestel je voor een nieuw nummer of voor een bestaand abo ?
heb je momenteel hulp nodig ?
groeten
Tina
Beste Tina,
Ik probeer reeds twee dagen nadat ik me heb aangemeld een nieuwe simkaart met het abonnement mobiles unlimited premium ( nu 6 maand aan 33,99) te bestellen, maar krijg steeds de melding “ oeps er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw”.
Zit er misschien een bug in de webshop? Kan je me helpen aub?
bestel je voor een nieuw nummer of voor een bestaand abo ?
heb je momenteel hulp nodig ?
groeten
Tina
Ik heb zelf niets moeten bestellen maar weet dat, elke keer als ik ook maar iets wil bestellen, het wel of soms niet lukt. Nu is het nog erger, wanneer je gegevens automatisch worden ingevuld geraak ik niet verder. Dus ik moet mij uitloggen en alles manueel intypen zodat ik verder kan gaan.
via welk toestel doe je de aanvraag ? een gsm of pc / laptop ?
via welke browser ? soms helpt het een andere browser te gebruiken ? of je cookies te verwijderen?
zelf zie ik niet dadelijk waar het probleem zit en als voorgaande voorstellen niet lukken, zullen we verder zoeken naar een specialist vd webshop…
Hou je ons op de hoogte ?
groeten
tina
via welk toestel doe je de aanvraag ? een gsm of pc / laptop ?
via welke browser ? soms helpt het een andere browser te gebruiken ? of je cookies te verwijderen?
zelf zie ik niet dadelijk waar het probleem zit en als voorgaande voorstellen niet lukken, zullen we verder zoeken naar een specialist vd webshop…
Hou je ons op de hoogte ?
groeten
tina
Ik zelf doe de aanvraag altijd met mijn computer en heb zelfs andere browsers gebruikt en alle cookies en geschiedenis verwijderd en niets helpt. Zelfs andere browsers helpen niet ook andere toestellen helpen niet. Het moment als je je gegevens automatisch worden ingevoerd in je winkelwagen, loopt het vast. Als je het manueel in typt is er niets aan de hand. Zoals ik al eerder vermeld heb: het is niet dat het altijd niet werkt, je hebt vaak momenten waar het wel deftig werkt.
Beste Tina,
Ik probeer met een nieuwe iPad Pro, maar ook met een laptop met Firefox, opera en ook safari.
Cookies zijn verwijderd, maar stuit steeds op hetzelfde probleem.
Ik heb reeds twee bestaande simkaarten, met een andere smartphone, en één met mijn iPad Pro.
Ik wou gewoon een nieuwe simkaart bestellen, om te gebruiken met een een nieuwe iPhone 13, die ik ga bestellen.
en t is de bedoeling dat je de Iphone tegelijk mee bestelt bij ons?
Tina,
Neen, die heb ik reeds besteld bij Switch, tenminste reeds een pre-order.
ik geef het door aan onze contacten bij de webshop
eens horen of er nog klachten zijn en wat er aan gedaan kan worden
groeten
tina
het moet natuurlijk de bedoeling zijn dat zijn webshop fatsoenlijk werkt :-)
ik vraag na waar het probeem zou kunnen zitten
je kan de simkaart eventueel ook vragen via een shop (dat vraagt wel een verplaatsing)
ik geef je probleem sowieso door aan mijn collega’s van de webshop
Op welk moment in de bestelling blokkeert het precies ?
groeten
Tina
Tina,
Het blokkeert helemaal op het laatst, als ik klik op bestelling plaatsen. Dan blijft hij even draaien, en uiteindelijk de melding “ oeps enz.”
Tina,
Je bent reeds bedankt voor je hulp. Ik wacht verder af, en probeer af en toe.
Groetjes
Nog steeds hetzelfde.
Dag
Heidi,
De reden waarom ik de simkaart wou bestellen via de webshop is, dat ik in de zeventig ben, en me moeilijk kan verplaatsen.
Misschien als je wilt , nog eens aandringen bij je collega’s. Uiteindelijk moet men toch op die manier iets kunnen bestellen. Maar ik waardeer ten zeerste jullie hulp.
Groetjes.
Beste mensen,
Het is uiteindelijk gelukt om te bestellen via de webshop.
Bedankt iedereen voor de hulp.
Groetjes
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.