Skip to main content

Online bestellen

Ik wil sinds gisteren een nieuwe simkaart online bestellen, en krijg steeds de melding “Oeps er is iets fout gelopen, probeer later opnieuw”.

Hoe kunnen we dit oplossen?

Dank

Ik heb dit probleem al jaren, ze hebben het helaas nooit echt opgelost. Ze vragen wel constant op cookies te verwijderen en een andere browser te gebruiken maar blijft het zelfde probleem. Soms heb je geluk en het werkt en andere momenten niet.


@leo_028 

kan je in je profiel je gegevens invullen ?

is de simkaart voor een bestaand gsm abo of een nieuwe ?

groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

 


@hadi amrane 

bestel je voor een nieuw nummer of voor een bestaand abo ?

heb je momenteel hulp nodig ?

groeten

Tina


Beste Tina,

Ik probeer reeds twee dagen nadat ik me heb aangemeld een nieuwe simkaart met het abonnement mobiles unlimited premium ( nu 6 maand aan 33,99) te bestellen, maar krijg steeds de melding “ oeps er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw”. 

Zit er misschien een bug in de webshop? Kan je me helpen aub?

 


@hadi amrane

bestel je voor een nieuw nummer of voor een bestaand abo ?

heb je momenteel hulp nodig ?

groeten

Tina

Ik heb zelf niets moeten bestellen maar weet dat, elke keer als ik ook maar iets wil bestellen, het wel of soms niet lukt. Nu is het nog erger, wanneer je gegevens automatisch worden ingevuld geraak ik niet verder. Dus ik moet mij uitloggen en alles manueel intypen zodat ik verder kan gaan.


@leo_028 

via welk toestel doe je de aanvraag ? een gsm of pc / laptop ?

via welke browser ? soms helpt het een andere browser te gebruiken ? of je cookies te verwijderen?

zelf zie ik niet dadelijk waar het probleem zit en als voorgaande voorstellen niet lukken, zullen we verder zoeken naar een specialist vd webshop…

Hou je ons op de hoogte ?

groeten

tina

 


@leo_028

via welk toestel doe je de aanvraag ? een gsm of pc / laptop ?

via welke browser ? soms helpt het een andere browser te gebruiken ? of je cookies te verwijderen?

zelf zie ik niet dadelijk waar het probleem zit en als voorgaande voorstellen niet lukken, zullen we verder zoeken naar een specialist vd webshop…

Hou je ons op de hoogte ?

groeten

tina

 

Ik zelf doe de aanvraag altijd met mijn computer en heb zelfs andere browsers gebruikt en alle cookies en geschiedenis verwijderd en niets helpt. Zelfs andere browsers helpen niet ook andere toestellen helpen niet. Het moment als je je gegevens automatisch worden ingevoerd in je winkelwagen, loopt het vast. Als je het manueel in typt is er niets aan de hand. Zoals ik al eerder vermeld heb: het is niet dat het altijd niet werkt, je hebt vaak momenten waar het wel deftig werkt.


Beste Tina,

Ik probeer met een nieuwe iPad Pro, maar ook met een laptop met Firefox, opera en ook safari.

Cookies zijn verwijderd, maar stuit steeds op hetzelfde probleem.

Ik heb reeds twee bestaande simkaarten, met een andere smartphone, en één met mijn iPad Pro.

Ik wou gewoon een nieuwe simkaart bestellen, om te gebruiken met een een nieuwe iPhone 13, die ik ga bestellen.


@leo_028 

en t is de bedoeling dat je de Iphone tegelijk mee bestelt  bij ons?


Tina,

Neen, die heb ik reeds besteld bij Switch, tenminste reeds een pre-order.

 


@hadi amrane 

ik geef het door aan onze contacten bij de webshop

eens horen of er nog klachten zijn en wat er aan gedaan kan worden

groeten

tina


@leo_028 

het moet natuurlijk de bedoeling zijn dat zijn webshop fatsoenlijk werkt :-)

ik vraag na waar het probeem zou kunnen zitten

je kan de simkaart eventueel ook vragen via een shop (dat vraagt wel een verplaatsing)

ik geef je probleem sowieso door aan mijn collega’s van de webshop

Op welk moment in de bestelling blokkeert het precies ?

groeten

Tina


Tina,

Het blokkeert helemaal op het laatst, als ik klik op bestelling plaatsen. Dan blijft hij even draaien, en uiteindelijk de melding “ oeps enz.”

 


Tina,

Je bent reeds bedankt voor je hulp. Ik wacht verder af, en probeer af en toe.

Groetjes


Nog steeds hetzelfde.


Dag @leo_028 we hebben nog geen antwoord van de collega’s van onze webshop ontvangen. Zou je zelf een simkaart kunnen halen in een verkooppunt? Groetjes, Heidi


Heidi,

De reden waarom ik de simkaart wou bestellen via de webshop is, dat ik in de zeventig ben, en me moeilijk kan verplaatsen.

Misschien als je wilt , nog eens aandringen bij je collega’s. Uiteindelijk moet men toch op die manier iets kunnen bestellen. Maar ik waardeer ten zeerste jullie hulp.

Groetjes.


Beste mensen,

Het is uiteindelijk gelukt om te bestellen via de webshop.

Bedankt iedereen voor de hulp.

Groetjes


Reageer