Vraag

Iphone Visual Voice Mail Integratie

  • 30 January 2020
  • 35 reacties
  • 7137 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

@Stefan Jenart

 Proximus is bezig met de integratie van visual voicemail. Dit is (zonder tegenslagen) voorzien voor eind 2023-begin 2024. 

 

Geert

We zijn ondertussen 2023 al ruim voorbij en het eerste kwartaal van 2024 loopt ook op zijn eind. Ik zie noch hoor iets over de komst van visual voicemail. een techniek die de concurrentie al JAREN heeft???

We zijn ondertussen 2023 al ruim voorbij en het eerste kwartaal van 2024 loopt ook op zijn eind. Ik zie noch hoor iets over de komst van visual voicemail. een techniek die de concurrentie al JAREN heeft???

Mobile Vikings maakt nu eindelijk voor het eerst melding van Visual Voicemail, maar …

  • “ een concrete timing is moeilijk “ - dat is hier duidelijk gebleken;
  • Uitrol voor Android start eind april, de definitie van “begin 2024” wordt ruim getrokken
  • Uitrol voor iOS start pas in het najaar, en de schuld wordt hier gestoken op Apple, terwijl zij dat al sinds 2007 ondersteunt. Niks “wachten op Apple”, 100 % wachten op de Proximus groep. Zal deze deadline dan wel gehaald worden, of worden de klanten dan weer met een kluitje in het riet gestuurd?
Reputatie 7
Badge +4

@Kristof Thiers Ik heb hierover geïnformeerd bij de verantwoordelijken. Een exacte datum is er nog niet maar het zal normaalgezien niet zo heel lang meer duren.

Het mag nu toch stilaan gaan komen die Visual Voicemail… Telenet (waar deze dienst al lang geactiveerd is) zit altijd op zoveel vlakken verder dan Proximus. 

 

Graag een update.

 

 

Ter info: Proximus staat hier nochtans nog niet tussen voor visual voicemail

Support en functies voor de iPhone aangeboden door mobiele aanbieders in Europa - Apple Support (BE)

Reputatie 7
Badge +4

@TomTiep Ik heb er zelf nog geen info over, maar heb navraag gedaan bij de verantwoordelijke. Ik hou u op de hoogte als ik meer weet. 

Reputatie 7
Badge +5

@Instagreg Helaas is hier nog geen concretere informatie over.

Dit is toch wel erg slecht - visual voicemail is al jaaaaren beschikbaar bij Orange en ook bij Telenet… Waarom zet Proximus dit niet op de agenda?!

Snap ook niet waarom het zolang duurt om een instelling te activeren. Zeker wanneer tal van concurrenten hier Proximus weeral een lange tijd op voor zijn… 

 

Reageer