Vraag

Iphone Visual Voice Mail Integratie

  • 30 January 2020
  • 34 reacties
  • 6937 Bekeken

Hallo,

 

Ik vroeg me af of er plannen zijn om Iphone Visual Voice Mail te integreren?

 

Mvg,

Marc


34 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@LouisD Zoals mijn collega reeds heeft gemeld is er nog geen exacte datum dus we sturen niemand met een kluitje in het riet. Wanneer er meer rond de timing is geweten zal proximus dit ook communiceren.

Mobile Vikings maakt nu eindelijk voor het eerst melding van Visual Voicemail, maar …

  • “ een concrete timing is moeilijk “ - dat is hier duidelijk gebleken;
  • Uitrol voor Android start eind april, de definitie van “begin 2024” wordt ruim getrokken
  • Uitrol voor iOS start pas in het najaar, en de schuld wordt hier gestoken op Apple, terwijl zij dat al sinds 2007 ondersteunt. Niks “wachten op Apple”, 100 % wachten op de Proximus groep. Zal deze deadline dan wel gehaald worden, of worden de klanten dan weer met een kluitje in het riet gestuurd?
Reputatie 7
Badge +4

@Kristof Thiers Ik heb hierover geïnformeerd bij de verantwoordelijken. Een exacte datum is er nog niet maar het zal normaalgezien niet zo heel lang meer duren.

We zijn ondertussen 2023 al ruim voorbij en het eerste kwartaal van 2024 loopt ook op zijn eind. Ik zie noch hoor iets over de komst van visual voicemail. een techniek die de concurrentie al JAREN heeft???

@Stefan Jenart

 Proximus is bezig met de integratie van visual voicemail. Dit is (zonder tegenslagen) voorzien voor eind 2023-begin 2024. 

 

Geert

We zijn ondertussen 2023 al ruim voorbij en het eerste kwartaal van 2024 loopt ook op zijn eind. Ik zie noch hoor iets over de komst van visual voicemail. een techniek die de concurrentie al JAREN heeft???

Reputatie 7
Badge +4

@Rolehand Een exacte datum kan ik daarover niet geven. Dat is afhankelijk van verschillende factoren, maar dit zou, als alles goed loopt, niet meer al te lang op zich mogen laten wachten. 

Beste @HadewychT ,

Net overgestapt naar Proximus en zoals vele mensen hiervoor toch enigszins verrast dat iets wat bij mij werkt sinds mijn allereerste iPhone (via Orange), nog steeds niet werkt bij Proximus.

Gezien het ondertussen begin 2024 is, vroeg ik me af of je ondertussen een concrete lanceringsdatum hebt voor de visual voicemail bij Proximus?

Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +4

@LouisD Wat exact de reden is waarom dit nu pas uitgerold wordt, weet ik niet. Er moeten natuurlijk altijd keuzes gemaakt worden aan welke ontwikkelingen budgetten besteed worden.

Bij de laatste communicaties die we gedaan hadden is er altijd van eind ‘23-begin ‘24 gesproken en dat wordt dus inderdaad begin ‘24 zoals beloofd. 

Beste,

bij Telenet al beschikbaar sinds maart 2021, bij Orange al sinds 2019, en bij Proximus krijgen we voortdurend uitstel. M.i. hebben besturingssystemen van de gebruikers hier niks mee te maken, gezien voor iPhones dit al beschikbaar is sinds het eerste iOS (2007, momenteel zitten we aan iOS 17.1) en sinds Android 6.0. Prijzen worden echter steeds zonder uitstel en zonder zichtbare verbeteringen verhoogd. Misschien eerst de service verbeteren, opdat er enigszins draagvlak zou gecreëerd worden. Ik vind op dit forum al vragen over visual voicemail terug daterend uit 2012. Heeft die betreffende dienst ondertussen al 11 jaar stil gezeten, de kat uit de boom kijkend?

Reputatie 7
Badge +4

@LouisD Dit is voorzien voor 2024. Wanneer exact is moeilijk te zeggen. Dit zal voor alle klanten verschillend zijn afhankelijk van updates van de besturingssystemen. 

Reputatie 7
Badge +4

@LouisD Ik heb geïnformeerd bij de verantwoordelijken en zal je verder op de hoogte houden.  

Is er ondertussen nieuws omtrent Visual Voicemail? En ondertussen ook Live Voicemail? De prijzen van de abonnementen stijgen binnenkort weer maar eens, maar de ontwikkelingen liggen precies stil, of men slaagt er bij Proximus niet in wat andere providers wel gedaan krijgen.

Ondertussen nieuws? Voor mij zijn we al eind 2023 😎

any progress on the matter ? was really shocked to find that something that simple and supported by many ISP for years and years now are still to be implemented at Proximus. any fix date to share regarding the exact release date ? 

Visual voicemail niet beschikbaar, een schande voor de provider die claimt een voortrekker te zijn.
Moest overschakelen van Orange naar Proximus. Had ik beter niet gedaan. Telenet en andere bieden deze dienst wel aan. Foei Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Stefan Jenart 

 Proximus is bezig met de integratie van visual voicemail. Dit is (zonder tegenslagen) voorzien voor eind 2023-begin 2024. 

 

Geert

Onvoorstelbaar.

Ik ben net klant geworden bij Proximus, een provider die me vooruitstrevend leek (5G netwerk) en nu ontdek ik dat er geen visual voicemails zijn… 

Bellen naar een nummer om voicemails te beluisteren en gebeld worden door Proximus om te vertellen dat er voicemails zijn (ik heb dat nummer 0475 15 12 30 al moeten blokkeren.).

Proximus, kunnen we dit even verhelpen, aub?
Of moeten we een fax sturen om het vroeger op de interne backlog te krijgen? 😂

@TomTiep Proximus is bezig met de integratie hiervan. Dit is (zonder tegenslagen) voorzien voor eind 2023-begin 2024. 

Da’s ook goed op tijd… Dit kan sneller, toch? 

Letterlijk alle andere providers hebben dit reeds geactiveerd (en al enkele jaren). Gaan jullie nog zo lang achterop lopen?

Reputatie 7
Badge +4

@TomTiep Proximus is bezig met de integratie hiervan. Dit is (zonder tegenslagen) voorzien voor eind 2023-begin 2024. 

Reputatie 7
Badge +4

@TomTiep Ik heb er zelf nog geen info over, maar heb navraag gedaan bij de verantwoordelijke. Ik hou u op de hoogte als ik meer weet. 

Any news? Is echt weer zoiets typisch dat Proximus de enige ‘verouderde’ provider is waarbij dit niet functioneert. 

 

Ter info: Proximus staat hier nochtans nog niet tussen voor visual voicemail

Support en functies voor de iPhone aangeboden door mobiele aanbieders in Europa - Apple Support (BE)

 

Reputatie 7
Badge +5

@Instagreg Helaas is hier nog geen concretere informatie over.

Reputatie 2
Badge +1

Idd….

Deze functie is zeker als business klant onmisbaar maar eveneens heeft dit in de privé zijn voordelen…

Het is zelfs zodanig wenselijk dat er hier overwogen wordt om over te stappen naar Orange…

@ proximus 

Kunnen jullie echt niet gerichter zijn kwa datum wanneer dit beschikbaar zou komen ?

Enkele maanden geleden kregen we hier te horen van een medewerken van Proximus dat hieraan gerwerkt wordt…

Dit is toch geen rocket science ???

Reageer